Zůstaňme ve spojení

Co pro vás můžeme najít?

ClickbaitClickbait

BAITS

Každodenní dávka čerstvých novinek ze světa sociálních sítí a influencer marketingu.

Pondělí 29.11.2021
10:51

MALL.TV spouští placený obsah

Internetová televize MALL.TV nově nabízí prémiové členství za 129 Kč měsíčně. Na fanoušky MALL.TV Premium čekají videa bez reklam a také exkluzivní obsah, jako například živé přenosy, speciální díly nebo rozhovory.

Pátek 26.11.2021
11:28

Reddit integruje Dubsmash a šlápne víc do videa

Video obsah na Redditu prudce roste, jen mezi lednem a listopadem 2021 se počet odsledovaných hodin zvedl o 70 %. Firma se tak nyní rozhodla ukončit externí aplikaci Dubsmash a některé její funkce i řadu nových nabídnout přímo v Redditu.

Čtvrtek 25.11.2021
Středa 24.11.2021
11:10

Vzniká Netflix Hub se soundtracky a podcasty

Netflix rozšiřuje spolupráci se Spotify a spouští Netflix Hub. Na jednom místě tak fanoušci z vybraných zemí najdou soundtracky, podcasty a playlisty z nejoblíbenějších seriálů a filmů Netflixu. 

10:41

Instagram testuje delší Stories

Video ve Stories rozsekané na patnáctisekundové fragmenty bude nejspíš brzy minulostí. Instagram oficiálně oznámil testování minutové verze videí, která by měla přinést více volnosti tvůrcům i lepší zážitek pro sledující.

Úterý 23.11.2021
13:26

Twitter chystá novou funkci nakupování během živého vysílání

Sociální síť Twitter ve spolupráci s obchodním řetězcem Walmart pořádají 28. listopadu živý přenost "Cyber Deals Sunday". Během tohoto vysílání Twitter představí novou funkci a sledující budou mít zároveň možnost přímo zakoupit představované produkty.

10:49

TikTok spustil vlastní TV aplikaci

Přenést zážitek z displejů na velké obrazovky chce nová aplikace TikTok TV. Po uvedení na Amazon Fire TV v Kanadě a USA se nyní rozšiřuje i na další platformy, jako je Google TV či chytré televize LG a Samsung.

Pondělí 22.11.2021
10:42

Spotify změnilo díky Adele výchozí nastavení při přehrávání alb

Spotify naslouchá tvůrcům. Krátce po vydání nového alba zpěvačky Adele s názvem "30" totiž změnilo výchozí nastavení při přehrávání alb. Nově při spuštění uslyšíte písničky v pořadí tak, jak jdou za sebou na albu. Možnost "shuffle" ale stále můžete využít, když ji manuálně zapnete. Adele na svém Twitteru změnu ocenila a poděkovala Spotify za naslouchání. Vysvětlila také, proč je tento detail pro umělce tak důležitý.

9:30

Praha má vánoční kampaň k očkování

Agentura DDB zpracovala pro hlavní město již třetí vlnu kampaně na podporu očkování. Textově hravá a typograficky výrazná kampaň je dle slov primátora Prahy vzhledem k předvánočnímu času “spíše nenásilná a smířlivá”. Tak hezký nový lock.

8:57

Děti v Americe už používají častěji TikTok než Instagram

Podle průzkumu společnosti Forrester používá 63 % amerických dětí ve věku 12-17 let pravidelně TikTok. Ten je tak aktuálně populárnější než Instagram (57 %) i Snapchat (54 %). Považují ho za zábavnější a více pozitivní. Americká generace Z ale netráví čas jen na TikToku, ještě více uživatelů z této věkové kategorie pravidelně sleduje YouTube (72 %).

Sobota 20.11.2021
12:00

Nike vstupuje do virtuálního světa

Značka Nike otevře virtuální centrum "Nikeland" ve hře Roblox. Jeho předlohou je skutečné sídlo společnosti v Oregonu. Hráči zde najdou obchod i hřiště. Své avatary budou moci obléct do teplákovek či tenisek s fajfkou, v prodeji by měly být i exkluzivní kšiltovky a batohy.