Ve chvíli psaní tohoto baits má účet přes 26 tisíc sledujících a tři nahrané příspěvky. První z nich ukazuje krásy země, druhý originálně děkuje slavným osobnostem a blízkým i vzdáleným zemím za podporu, třetí zobrazuje hrůzy války s Ruskem.
Co pro vás můžeme najít?
Ve chvíli psaní tohoto baits má účet přes 26 tisíc sledujících a tři nahrané příspěvky. První z nich ukazuje krásy země, druhý originálně děkuje slavným osobnostem a blízkým i vzdáleným zemím za podporu, třetí zobrazuje hrůzy války s Ruskem.
Společnost The Influencer Marketing Factory uspořádala průzkum mezi 1000 Američany, ve kterém zjišťovala jejich názor na virtuální influencery. Z něj mj. vyplynulo, že 58 % respondentů některého virtu influencera sleduje a 35 % nakoupilo podle jeho doporučení. Celou studii najdete zde.
Zveřejnění zprávy 1. dubna napovídalo, že jde jen o aprílový vtípek, teď ale Twitter přiznal, že na možnosti upravit příspěvek opravdu pracuje. A to již od minulého roku. Inženýři nyní zkoumají", co funguje, co ne a co všechno je možné".
Složitému kopírování a vkládání odkazů je konec. Teď stačí přejít na video na YouTube, kliknout na Share a video se vám automaticky objeví jako samolepka včetně jména a náhledového obrázku. Můžete s ní pak šoupat a měnit velikost dle libosti.
Šéf automobilky Tesla a společnosti SpaceX se tak zároveň stal největším akcionářem firmy. Obchod v hodnotě cca tří miliard dolarů byl oznámen pár dní poté, co Musk zveřejnil na Twitteru anketu, zda tato sociální síť poskytuje dostatečnou záruku svobody slova.
Další z kampaní proti TikToku, za kterou údajně Facebook platil společnosti Targeted Victory, mělo být upozorňování na škodlivé trendy pro mládež. Nějakou dobu se například šířily zprávy o challenge "Nafackuj učiteli". Šlo však o uměle vytvořený hoax, který Targeted Victory pomáhala šířit.
Jak uvedl deník Washington Post, mateřská společnost Meta platila konzultační firmu Targeted Victory za antikampaň proti TikToku. Mělo jít například o články a dopisy do celostátních i regionálních novin, jejichž hlavním sdělením byla zpráva, že ačkoli Meta je boxovacím pytlem, do kterého se všichni strefují, skutečnou hrozbu představuje TikTok.
Režim picture-in-picture je teď dostupný pro zařízení se systémem iOS 15 a novějším. Můžete díky němu pokračovat ve sledování, i když opustíte aplikaci YouTube TV, a třeba si pročítat Twitter.
Facebook uvádí nové zkratky inspirované Slackem. Pomocí zadání @everyone upozorníte každého v konverzaci na novou zprávu, příkaz /silent zase pošle zprávu bez notifikace. Během příštích týdnů by měla začít fungovat také zkratka /pay či /gif.
Tvůrci obsahu se mohou těšit na novou knihovnu gifů, jejíž součástí budou i ty od GIPHY. Podporovány budou také GIPHY Clips obsahující zvuk. TikTok rovněž uvedl, že hodlá knihovnu dále rozšiřovat, potenciální budoucí partnery ale nezmínil.
To boží video, které jste viděli před pár dny a už ho nemůžete najít, možná přece jen najdete. Jak upozornil Matt Navarra, TikTok testuje novou funkci Watch History. Tam by se měla ukládat všechna videa, která jste zhlédli.
Ještě víc oblíbených filmů a seriálů míří do Česka. V březnu odstartovala platforma HBO Max (do 31. března za 132 Kč/měsíc), 14. června pak spouští své služby Disney+ (199 Kč/měsíc).
Dva někdejší moderátoři obsahu na TikToku podali žalobu za nedostatečnou podporu jejich duševního zdraví při vykonávání náročné práce. Tou měla být kontrola a odstraňování závadného obsahu ze sítě. Pracovníci zároveň tvrdí, že je firma donutila podepsat NDA, takže o tom, co viděli, nemohli ani s nikým mluvit.
Akce "For You" bude tentokrát zaměřená na trhy jihovýchodní Asie. Představí trendy, které hýbou TikTokem a slibuje success stories od takových firem, jako je Netflix nebo McDonald's. 70minutový event bude přenášený online a přihlásit se můžete zde.
Během následujících měsíců budou mít všichni uživatelé Instagramu možnost označovat produkty ve svých příspěvcích. Jako první je na řadě USA, tagovat bude možné produkty nastavené pro Instagram Shopping a značkám o takovém označení přijde upozornění.