Zůstaňme ve spojení

Co pro vás můžeme najít?

ClickbaitClickbait

BAITS

Každodenní dávka čerstvých novinek ze světa sociálních sítí a influencer marketingu.

Čtvrtek 16.12.2021
12:54

Instagram má (nejspíš) 2 miliardy uživatelů měsíčně

Anonymní zdroj z řad zaměstnanců Instagramu sdělil stanici CNBS, že počet aktivních uživatelů aplikace překonal dvě miliardy. Samotný Instagram zveřejnil oficiální data naposledy v roce 2018, kdy ohlašoval překonání jedné miliardu.

Středa 15.12.2021
15:44

A ještě jednou WhatsApp

Hlasové zprávy si teď budete moci před odesláním poslechnout. A třeba hned smazat a nahrát znovu. Těšíte se na vyladěné hlasovky bez přeřeků?

15:44

Dvě novinky z WhatsAppu

První - informaci, kdy jste byli naposledy online, teď v zájmu zvýšení soukromí uvidí ve WhatsApp jen vaše kontakty. Druhá - WhatsApp testuje (zatím jen v USA a s malou skupinou uživatelů) možnost okamžitých plateb kryptoměnami bez poplatků přímo v aplikaci. Využívá k tomu stablecoin Pax Dollar.

11:02

TikTok zveřejnil svůj Music report 2021

TikTok změnil hudební průmysl. Pomáhá objevovat nové hvězdy a těm současným zajišťuje nevídaný prostor zazářit. Jen v minulém roce dosáhlo 430 songů více než miliardy přehrání. Další neskutečná čísla a jména nejoblíbenějších hudebníků najdete v reportu.

Úterý 14.12.2021
12:05

Akcie kol Peloton klesly po scéně v seriálu

Spoiler alert! Pokračování seriálu Sex ve městě přineslo rozčarování nejen fanouškům, ale také akciím společnosti Peloton. Ty klesly o 11 % po prvním dílu, v němž pan Božský dostal po spinningové lekci právě na kole Peloton infarkt a zemřel.

11:30

Nike šlape do NFT a metaverse

Společnost Nike koupila studio RTFKT, které se zabývá výrobou virtuálních tenisek. Sběratelské kecy jsou v reálném životě velký trend a vypadá to, že tenisky pro metaverse by mohly být ještě mnohem větší byznys.

10:39

Boomerang na IG Stories uděláte z jakéhokoliv videa

Instagram postupně zpřístupňuje novou funkci, která vám umožní vytvořit populární formát boomerang z kteréhokoliv vašeho videa. Pokud patříte k vybraným účtům, najdete tuto fíčuru již teď pod třemi tečkami.

10:14

Pantone oznámil barvu roku 2022

Vypadá trochu jako Milka, ale je to PANTONE 17-3938 Very Peri. Barva roku 2022 má oslavovat sebevědomí, zvídavost, kreativního ducha a zároveň symbolizovat současnou dobu plnou změn.

9:22

Twitter testuje zobrazení à la TikTok

Něco na tom TikToku je, říkají si asi vývojáři mnoha dalších aplikací včetně Twitteru. Ten totiž s vybranými uživateli testuje zobrazení příspěvků na celou obrazovku telefonu a postupné scrollování skrz další příspěvky.

Pondělí 13.12.2021
10:00

Tinder a Spotify: It’s a match!

Zda jste s potenciálním protějškem naladěni na stejnou notu, vám pomůže poznat nová funkce “Music Mode”. Díky spolupráci se Spotify si na Tinderu můžete zvolit půlminutovou hudební smyčku, která se bude přehrávat do chvíle, než opačná strana swajpne doleva či doprava.

8:16

Netflix spustil nový web TUDUM

Exkluzivní obsah k seriálům a filmům, rozhovory a další bonusy najdete na nové podstránce Netflixu s názvem TUDUM. Součástí je například i sekce s články vybranými vám na míru podle toho, co sami sledujete.

Pátek 10.12.2021
14:52

Personalizované ohlédnutí na FB a Instagramu

Oblíbené roční přehledy toho, co se vám stalo, co jste zažili a hlavně sdíleli, najdete v těchto dnech na Facebooku a Instagramu. Jak se vám uplynulý rok líbil?

14:05

Twitter zveřejnil nejoblíbenější tweety za 2021

V přehledu se můžete podívat na nejlajkovanější a nejvíce retweetované příspěvky, diskutované filmy a mnoho dalšího. Nejvíce lajků za minulý rok pak získal tweet nového prezidenta Joe Bidena po vyhraných volbách. 

Čtvrtek 09.12.2021
15:52

Zuzana Čaputová spouští video seriál Mysli s hlavou státu

Sérii vzdělávacích videí o sociálních sítích a kritickém myšlení startuje společně se slovenskými odborníky prezidentka Zuzana Čaputová. Cílem videí je přiblížit, jak sociální sítě fungují, představit práci vědců i novinářů. První díl vysvětluje například to, proč na sítích vidí každý z nás jiné zprávy.

11:09

Coca-Cola spouští svůj TikTok kanál

Pozdě, ale přece vstupuje Coca-Cola marketingově na TikTok. Zvolila k tomu formát, který v čínské aplikaci funguje nejlépe - taneční challenge. První video má již 50 milionů přehrání, všechna ostatní najdete pod hashtagem #ShareTheMagic.