
Internetová televize MALL.TV nově nabízí prémiové členství za 129 Kč měsíčně. Na fanoušky MALL.TV Premium čekají videa bez reklam a také exkluzivní obsah, jako například živé přenosy, speciální díly nebo rozhovory.
Co pro vás můžeme najít?
Internetová televize MALL.TV nově nabízí prémiové členství za 129 Kč měsíčně. Na fanoušky MALL.TV Premium čekají videa bez reklam a také exkluzivní obsah, jako například živé přenosy, speciální díly nebo rozhovory.
Sedm až osm nových produktů připravuje společnost Nike s hvězdou NBA LeBronem Jamesem a fotbalovým klubem Liverpool FC. LeBron je spoluvlastníkem anglického týmu už od roku 2011 a pravidelně tento klub podporuje i na svých sociálních sítích. Půjde Liverpool ve stopách francouzského PSG?
Video ve Stories rozsekané na patnáctisekundové fragmenty bude nejspíš brzy minulostí. Instagram oficiálně oznámil testování minutové verze videí, která by měla přinést více volnosti tvůrcům i lepší zážitek pro sledující.
Spotify naslouchá tvůrcům. Krátce po vydání nového alba zpěvačky Adele s názvem "30" totiž změnilo výchozí nastavení při přehrávání alb. Nově při spuštění uslyšíte písničky v pořadí tak, jak jdou za sebou na albu. Možnost "shuffle" ale stále můžete využít, když ji manuálně zapnete. Adele na svém Twitteru změnu ocenila a poděkovala Spotify za naslouchání. Vysvětlila také, proč je tento detail pro umělce tak důležitý.
Podle průzkumu společnosti Forrester používá 63 % amerických dětí ve věku 12-17 let pravidelně TikTok. Ten je tak aktuálně populárnější než Instagram (57 %) i Snapchat (54 %). Považují ho za zábavnější a více pozitivní. Americká generace Z ale netráví čas jen na TikToku, ještě více uživatelů z této věkové kategorie pravidelně sleduje YouTube (72 %).