Zůstaňme ve spojení

Co pro vás můžeme najít?

ClickbaitClickbait

Sociální sítě

Všechna Squid Game memes, která potřebujete vidět

Reading Time: 5 min. čtení Korejský seriál Squid Game, česky Hra na oliheň, se stal celosvětovým fenoménem okamžitě po uvedení na Netflixu. I když děj seriálu není zrovna k smíchu, internet okamžitě zaplavily stovky memes. Které se podle nás povedly nejvíce?

Za pouhých 25 dní od premiéry zhlédlo seriál přes 111 milionů uživatelů, a tak oficiálně porazil Bridgerton a stal se nejpopulárnější show na Netflixu.

Každý den vznikají (zejména na Twitteru) nové a nové memes:

Výpadek Facebooku

Facebook měl výpadek zrovna ve chvíli, kdy byl seriál na vrcholu, takže se Squid Game memes točily samozřejmě i kolem této situace.

TikTok trendy

Kapitola sama o sobě je TikTok, tam na motivy seriálu vzniklo hned několik trendů.

Lidé doma zkouší druhou hru, kdy z karamelu musí vyškrábat nějaký motiv, aniž by jim karamel prasknul. Tato videa najdete pod hashtagem #dalgonacandy, což je název asijské sladkosti. Dohromady mají už skoro 900 milionů zhlédnutí.

Asijský food influencer Bayashi videí s dalgonou udělal hned několik. To nejúspěšnější má neuvěřitelných 114 milionů zhlédnutí a 11 milionů likes.

Ani první hra, korejská obdoba naší hry Cukr, káva, limonáda…, nezůstala bez povšimnutí a je na ni spousta vtipných parodií.

@breezytyty

How I would cheat if I was In The Squid Game 😂 (Credit: @Tyree Smitty Smith) #thesquidgame #breezytyty #redlightgreenlight

♬ How I Would Cheat In The Squid Game – Ty Dior

Dále jsou na TT oblíbená videa s konspiračními teoriemi o ději.

@justthenobodys

Reply to @pibxyxx Comment what we should talk about next! #fyp #foryou

♬ original sound – JustTheNobodys

Ale úspěch má v podstatě cokoliv, co se seriálem souvisí:

Trendu se chytili také známí tvůrci a osobnosti

Jimmy Fallon si na vlastní kůži vyzkoušel druhou hru.

Italský miliardář Gianluca Vacchi si na zahradě zahrál první hru.

YouTuber MrBeast, který je známý tím, že rád rozdává vysoké částky v různých bizarních soutěžích, se rozhodl uspořádat svou Hru na oliheň. K té příležitosti vytvořil i merch a soutěžící bude vybírat mezi nakupujícími.

@mrbeast

#stitch comment what number contestant you want to be 🙂

♬ Squid Game – Carrot

Jak by to vypadalo, kdyby soutěžící pocházeli z Toy Story?

Co bude dál?

Mánie nezůstala jen na internetu. Stánkaři prodávající dalgona candy kvůli enormnímu množství nových zákazníků nestíhají vyrábět karamel. Objevují se i party se Squid Game tématikou, v Abu Dhabi mají v plánu hry přenést do reálného světa a kdo ví, co ještě přijde.

Zajímavosti

Nejsou to jen memes, které jsou na seriálu zajímavé:

  • Prodej bílých nazouvacích bot Vans stoupl o 7800 % (Sole Supplier)
  • Jedna z hlavních postav, HoYeon Jung, měla před premiérou seriálu cca 400 tisíc sledujících na Instagramu, nyní jich má přes 19 milionů a jejich počet stále roste.
  • Duolingo zaznamenalo ve Velké Británii 76% nárůst zájmu o korejštinu, v USA byl 40% (Reuters)
  • Korejská obdoba Ebaye hlásí nárůst prodejů skleněnek o 860 %
  • Zájem o retro teplákové soupravy na internetu vzrostl o 97 % (Lyst)
Již jsi hlasoval(a)!
Autor článku

Články, které vznikly za podpory redakčního týmu nebo externích spolupracovníků.

Soundcloud

Spotify

Přečti si CLICKBAIT v nové židli

Mohlo by se vám líbit

Influenceři

Reading Time: 35 min. čtení Přinášíme ultimátní přehled největších “českých” influencerů. Kdo je na prvním místě a kolik sledujících je potřeba na TOP 10? Tady je 30 jmen, která potřebujete znát. Pravidelně aktualizováno (18. 1. 2023)

Sociální sítě

Reading Time: 16 min. čtení V prvním srpnovém týdnu letošního roku se v účtech českých uživatelů Instagramu objevila novinka s názvem Reels. Jde o 15sekundová videa, která je možné doplnit hudbou a sestříhat, a kterými chce Instagram konkurovat populární sociální síti TikTok, jejíž alfou a omegou jsou právě krátká hudební videa.

Sociální sítě

Reading Time: 10 min. čtení Instagram patří s jednou miliardou uživatelů k nejoblíbenějším sociálním sítím na světě. Koho tito uživatelé sledují úplně nejraději?

Marketing

Reading Time: 3 min. čtení Tvořit obsah pro zábavu je ušlechtilé. V životě každého tvůrce ale přijde moment, kdy si řekne, že by na tom, co dělá, mohl i vydělávat.