Zůstaňme ve spojení

Co pro vás můžeme najít?

ClickbaitClickbait

Marketing

Helma je vždycky dobrý nápad

Reading Time: 2 min. čtení Jak to vypadá, když spojíte osvětu se skvělým nápadem, dodáte mu vtip a zabalíte ho do famózní produkce?

Přestože Kodaň je pro cyklisty nejpřívětivějším městem na světě, obliba a nošení helem od roku 2019 klesá. Pouze 47 % lidí si ji při vyjížďce vezme. Ostatní buď zapomenou, nejsou na ni zvyklí, vadí jim na hlavě nebo si natolik věří, že ji neberou záměrně. 

Podle policie je právě absence helmy důvodem, proč bylo od roku 2015 do 2019 v Dánsku 633 cyklistů vážně zraněno nebo přišlo o život následkem zranění hlavy.

Agentura &Co. vytvořila pro Rådet for Sikker Trafik (obdoba českého BESIPu) spot, který se vymyká tradičním kampaním na bezpečnou jízdu. Místo vyvolání strachu a tíživých emocí pracuje s humorem a nadsázkou. Více než 3 miliony zhlédnutí na YouTube naznačují, že to byl dobrý nápad. Zbývá jen doufat, že se to pozitivně projeví i na silnicích.

Již jsi hlasoval(a)!
Autor článku

Články, které vznikly za podpory redakčního týmu nebo externích spolupracovníků.

Soundcloud

Spotify

Přečti si CLICKBAIT v nové židli

Mohlo by se vám líbit

Influenceři

Reading Time: 35 min. čtení Přinášíme ultimátní přehled největších “českých” influencerů. Kdo je na prvním místě a kolik sledujících je potřeba na TOP 10? Tady je 30 jmen, která potřebujete znát. Pravidelně aktualizováno (18. 1. 2023)

Sociální sítě

Reading Time: 16 min. čtení V prvním srpnovém týdnu letošního roku se v účtech českých uživatelů Instagramu objevila novinka s názvem Reels. Jde o 15sekundová videa, která je možné doplnit hudbou a sestříhat, a kterými chce Instagram konkurovat populární sociální síti TikTok, jejíž alfou a omegou jsou právě krátká hudební videa.

Sociální sítě

Reading Time: 10 min. čtení Instagram patří s jednou miliardou uživatelů k nejoblíbenějším sociálním sítím na světě. Koho tito uživatelé sledují úplně nejraději?

Marketing

Reading Time: 3 min. čtení Tvořit obsah pro zábavu je ušlechtilé. V životě každého tvůrce ale přijde moment, kdy si řekne, že by na tom, co dělá, mohl i vydělávat.