Nezáleží na tom, do jaké kategorie značka spadá, trendu se chtějí přizpůsobit zkrátka všechny, ať už formou memes či klasickými reklamami.
Dalgona Memes
Na vytvoření dalgona memes už najdete na internetu i šablony a generátory.
Pepsi s jednoduchým a trefným “if you know, you know” popiskem.
Zapojila se dokonce i Policie České republiky, což asi nikdo nečekal.
Pozvánka do hry
Malajská Domino’s Pizza vytvořila vlastní vizitku už v prvním týdnu od premiéry.
A podobnou věc udělala malajská RHB banka s kreditkou.
Podobně na to šel i Durex v Pákistánu.
Relief, aplikace, která vám pomůže s dluhy, ze Squid Game vizitek udělala dokonce OOH kampaň.
Ostatní značky
Americký Nutter Butter vtipně zasadil svou sušenku do děje.
H&M nepotřebovalo ani meme, české zákazníky pobavilo klasickou reklamou.
HoYeon Jung se stala ambasadorkou Louis Vuitton a při oznámení této novinky se samozřejmě nesměl vynechat název seriálu.
Chytře na to šel Vogue, který před 4 lety zveřejnil video s HoYeon a nyní před její jméno doplnil název seriálu, díky čemuž se video stalo znovu aktuálním.
Netflix
A nakonec se podíváme do domovské stáje seriálu, kde mají s memes bohaté zkušenosti. Ty, které věnovali svému no.1 seriálu, patří mezi nejpovedenější.
Netflix má v biu na TT „this is a Sae-Byeok fan account“, protože kromě samotného seriálu všechny pobláznila i krása hrdinky Sae-Byeok a Netflix to moc dobře ví.