Zůstaňme ve spojení

Co pro vás můžeme najít?

ClickbaitClickbait

Marketing

Tak strašné, až jsou dobré! Vybíráme top halloweenské kampaně

Reading Time: 8 min. čtení Je tu konec října a s ním i oblíbený svátek Halloween. Ani oblast reklamy nezůstává pozadu a jednotlivé značky se předhánějí v tom, kdo na tuto nejstrašidelnější událost roku zareaguje lépe. Vybrali jsem pro vás top kampaně, které nás v posledních letech zaujaly.

Heinz – #HeinzHalloween

Určitě to také znáte. Ráno zaspíte, rychle na sebe hodíte bílou košili, běžíte do práce, nic nestíháte, k obědu si dáváte burger a hranolky s kečupem. V tom vám ale na bílou košili sklouzne kečup. Sakra! Opravdu den blbec. Až na to, že je 31. října a slaví se Halloween. A ten kečup na košili se vlastně stává vaším kostýmem na večerní party. 

Přesně této situace geniálním způsobem využila značka Heinz, která k přicházejícímu svátku vypustila web www.heinzhalloween.com, kde si můžete zakoupit speciálně designovanou láhev kečupu, kostýmy a samozřejmě i roušku.

Celý tento koncept značka komunikuje na YoutubeInstagramuFacebookuTwitteru.

Zdroj: https://heinzhalloween.com

Burger King – #ScaryClownNight

Není žádnou novinkou, že fastfoody Burger King a Mcdonald’s se neustále vzájemně prankují nejen skrze sociální sítě, ale i celou marketingovou komunikaci. Právě v roce 2018 v období Halloweenu vydal Burger King kampaň pod názvem Scary Clown Night. Všichni zákazníci, kteří 31. října přišli do Burger Kingu obléknutí za klauna, dostali zdarma ikonický Whopper. Slogan “Come as a clown, eat like a king.” už jen dokresloval celou kampaň na jedničku s hvězdičkou.

Zdroj: https://jose-sancho.com/scary-clown-night

Renault – Easy “zombie” life

Automobilka Renault dlouhodobě pracuje se sloganem “Easy life”. Tuto myšlenku se rozhodli v roce 2017 zakomponovat do krátkého halloweenského videospotu, který promuje to, jak je jednoduché s funkcí EasyPark Assist zaparkovat. Zároveň tak dokazují, že i když váš produkt není na první dobrou strašidelný, tak ho s kreativním nápadem lze využít i v halloweenské kampani.

Fanta

Přeměna klasické plastové láhve v typický halloweenský úsměv dýně. Jednoduché a efektivní!

Zdroj: https://www.adsoftheworld.com/media/print/fanta_carved_cap

Fanta: Taking over Halloween

A u Fanty ještě zůstaneme. V roce 2017 tato značka vsadila na oblíbenou aplikaci Snapchat a vytvořila unikátní halloweenský filtr. Tato kampaň se stala jednou z nejúspěšnějších v aplikaci Snapchat a může se pyšnit skvělými výsledky.

Zdroj: https://www.adsoftheworld.com/media/digital/fanta_fanta_taking_over_halloween

Public Health Centre – Scariest Halloween Mask

Kampaň, která se pojí ke stále aktuálnímu covidovému tématu. Vizuály říkají, že ta nejděsivější maska patří těm, kteří ji nenosí vůbec.

Guinness – Full Moon

Značka tmavého piva Guinness je už takovou stálicí, co se halloweenských kampaní týká. Za nás jsme vybrali vizuál, který vyniká svou jednoduchostí, ale zároveň efektivností.

Zdroj: https://www.adsoftheworld.com/media/digital/guinness_full_moon

Teď trochu z jiného soudku. Ani firmy vyrábějící kondomy nezůstaly pozadu. Tentokrát jsme se podívali přímo na příspěvky na Instagramu, které jsou zpracovány s kapkou kreativity a velkou dávkou humoru. 

ManforceIndia

Durex India

McDonalds

Před dvěma lety na strašidelný svátek vtipně reagoval i indický instagramový profil fast foodu McDonald’s.

GoPro 

Říkáte si, jak by mohl oblíbený výrobce sportovních kamer reagovat na Halloween? Koukejte! Za nás vtipně zpracovaný post, který sedí do celé komunikace značky. 

M&M’s – FB film

Protože hlavní podstatou Halloweenu, hlavně v Americe, je koledování, připravuje značka čokoládových bonbonů M&M’s každoročně krátké a vtipné video spoty.

Fanta a PS4 – Halloween na roztrhání

Z českých luhů a hájů tady máme aktuální kampaň spojující oblíbené oranžové limonády Fanta s herní konzolí Playstation PS4. Kampaň nese název “Halloween na roztrhání”.

Zdroj: https://www.mediaguru.cz/clanky/2021/09/fanta-uvedla-kampan-halloween-na-roztrhani/

A co letos na sebe, abyste byli IN?

Žádný jiný rok už nebude tak vhodná příležitost jako teď. Myslíme si, že není nikdo na světě, kdo by neslyšel o populárním korejském seriálu “Hra na Oliheň”. Tak šup do teplákovky, nazout klasické bílé Vans slip-ony a můžete vyrazit na party! Tedy jestli je ještě seženete…. Po odvysílání seriálu se totiž zájem o tyto produkty enormně zvedl. Konkrétně se poptávka po klasických bílých botách zvedla o 9900 %.

Nebo zvolíte raději červenou kombinézu s helmou s jedním z geometrických tvarů?

Již jsi hlasoval(a)!
Autor článku

Píšu, jím, směju se a žiju, hlavně teda online.

Soundcloud

Spotify

Přečti si CLICKBAIT v nové židli

Mohlo by se vám líbit

Influenceři

Reading Time: 17 min. čtení Kdo je MrBeast a proč rozdává stovky tisíc dolarů náhodným lidem?

Sociální sítě

Reading Time: 10 min. čtení Instagram patří s jednou miliardou uživatelů k nejoblíbenějším sociálním sítím na světě. Koho tito uživatelé sledují úplně nejraději?

Influenceři

Reading Time: 34 min. čtení Přinášíme ultimátní přehled největších “českých” influencerů. Kdo je na prvním místě a kolik sledujících je potřeba na TOP 10? Tady je 30 jmen, která potřebujete znát. Pravidelně aktualizováno.

Sociální sítě

Reading Time: 6 min. čtení Dokážou zkazit den, umí zasáhnout citlivé místo, zranit a rozplakat. V některých případech dokonce naplňují skutkovou podstatu trestného činu. A přitom se jedná o způsob komunikace, na který si mnozí tvůrci na internetu a sociálních sítích už zvykli a berou ho jako nedílnou součást – hejty.