Zůstaňme ve spojení

Co pro vás můžeme najít?

ClickbaitClickbait

Sociální sítě

Jak přinutit diváky, aby váš TikTok nepřeskočili? První 3 sekundy rozhodují!

Reading Time: 5 min. čtení Že je Tik Tok velmi rychlá platforma, na které je potřeba zachytit pozornost diváka během prvních několik vteřin, vám asi nemusím dlouze vysvětlovat. Kdybychom porovnali dobu pozornosti běžného uživatele sociálních sítí, na TikToku by tato doba byla zaručeně nejnižší.

Kritické jsou především první 3 vteřiny, kdy se divák rozhoduje, jestli vám dá šanci nebo se s vámi vidí možná i naposled v životě. První věta, kterou řeknete nebo první bublina s textem rozhoduje. Proto je nezbytně nutné vědět, jak rychle zaujmout. V social-media terminologii se pro zachycení divákovi pozornosti běžně používá termín hook, v překladu tedy háček. Jak si diváky zaháčkovat? Pojďme se podívat na pár technik, které vám pomůžou.

Pohyb

A’t už použijete nevšední přechod, rychlý sestřih, speciální efekty nebo zoomování, pravděpodobně to výsledkům vašeho videa pomůže. Jednoduše – udělejte video vizuálně tak zajímavé, že uživatelům nedáte jinou možnost, než ho celé dokoukat. A v nejlepším případě si ho pustit znovu.

@calebnatale

@lamborghini built different.

♬ original sound – Caleb Natale

Řekněte něco, s čím se divák může ztotožnit

,,Taky nemůžete v noci usnout?”

,,Jak ukončit telefonní hovor a nikoho tím nenaštvat?”

Jakmile mají diváci nějaký vztah k tomu, co říkáte, s největší pravděpodobností si nedovolí vaše video přeskočit. Snažte se být empatičtí, co nejlépe poznat diváky, kterým chcete obsah ukazovat a tak trochu jim “číst myšlenky”. S nejčastějšími dotazy vám může pomoct nástroj Answerthepublic.com, nejčastější otázky v komentářích nebo samotné Otázky a odpovědi přímo na TikToku. Dejte lidem to, co chtějí. Čím lépe se trefíte, tím lepší bude odezva TikToku.

Buďte kontroverzní 

,,Myslím, že plemeno rotvajler je úplně nejhorší!”

Věděli jste, že dezinformace se šíří 6× rychleji než pravdivé informace? Pokud si tuto statistiku vezmeme k srdci, zjistíme, že trochu kontroverze zajistí vašemu videu větší šanci uspět. Drby fungovaly odjakživa a vždy budou, využijte je (v dobrém slova smyslu!) ku svému prospěchu.

Krásný příklad najdeme u českého profilu @malenivy:

Buďte aktuální

Video s tipy na aplikace, které se ti budou hodit ve škole? Sdílené 3 dny před začátkem školy? To je ta správná cesta. Správné načasování může být často důležitější než samotné sdělení. Ukázkově toho využil @jakubsimsa:

Použijte silné tvrzení

,,99 % uživatelů iPhonu tohle neví!”

,,Brands can’t seem to figure TikTok out”

Znovu – kontroverze jednoduše funguje. A máloco je zajímavější sledovat než někoho, kdo dokáže sebevědomě odargumentovat svoji myšlenku.

Jak sami vidíte, možností, jak zachytit divákovu pozornost, je spousta a na každé publikum bude pravděpodobně fungovat trochu jiný přístup. Zkuste na svém účtu vyzkoušet, co bude nejlépe fungovat vám. A poslední rada na závěr. Jakmile vidíte sympatický engagement u vaší oblíbené značky nebo influencera, nebojte se od nich inspirovat.

Funguje některý z těchto způsobů přímo vám? Znáte nějaký trik, na který jsme zapomněli?

Již jsi hlasoval(a)!
Autor článku

Velmi špatný hráč hry Městečko Palermo.

Soundcloud

Spotify

Přečti si CLICKBAIT v nové židli

Mohlo by se vám líbit

Influenceři

Reading Time: 17 min. čtení Kdo je MrBeast a proč rozdává stovky tisíc dolarů náhodným lidem?

Sociální sítě

Reading Time: 10 min. čtení Instagram patří s jednou miliardou uživatelů k nejoblíbenějším sociálním sítím na světě. Koho tito uživatelé sledují úplně nejraději?

Influenceři

Reading Time: 34 min. čtení Přinášíme ultimátní přehled největších “českých” influencerů. Kdo je na prvním místě a kolik sledujících je potřeba na TOP 10? Tady je 30 jmen, která potřebujete znát. Pravidelně aktualizováno.

Sociální sítě

Reading Time: 6 min. čtení Dokážou zkazit den, umí zasáhnout citlivé místo, zranit a rozplakat. V některých případech dokonce naplňují skutkovou podstatu trestného činu. A přitom se jedná o způsob komunikace, na který si mnozí tvůrci na internetu a sociálních sítích už zvykli a berou ho jako nedílnou součást – hejty.