Zůstaňme ve spojení

Co pro vás můžeme najít?

ClickbaitClickbait

Marketing

První várka vánočních reklam z Británie

Reading Time: 2 min. čtení Nerudný banán, Santa v karanténě, mimozemšťané i Vánoce v roce 2041. Podívejte se, jak vypadají letošní vánoční reklamy britských obchodníků.

Po loňských Vánocích s covidem letos Britové doufají, že je čekají pohodovější svátky. Na co se zaměřila marketingová oddělení ve vánočních reklamách a jak chtějí podpořit nejsilnější sezónu roku?

Lidl

Futuristické Vánoce v roce 2041, světelné nože i barevné svetry. Přidejte k tomu slovní hříčku “Big on quality, Lidl on price” a jedna z nejzapamatovatelnějších reklam roku je na světě.

M&S

Ve vánoční reklamě Marks & Spencer ožívá díky kouzlu prasátko Percy a užívá si své úplně první Vánoce. No není k sežrání?

Tesco

Tesco tvrdí, že o letošních Vánocích je nic nezastaví. Možná ale svou lehce kontroverzní reklamu nakonec stopnou sami, posbírala totiž už více než 1500 stížností. Santa s covid pasem holt nesedí každému.

Aldi

Jeden nechtěný banán dokáže spoustě lidem zkazit Vánoce. Naštěstí se objeví Duch Vánoc, který mu ukáže všechny krásy, jež svátky nabízí.

John Lewis

Už jste ji pravděpodobně viděli, vánoční John Lewis je každoročně jednou z nejočekávanějších reklam. Tentokrát se můžeme těšit na 14letého Nathana, který stráví Vánoce s kamarádkou z jiné galaxie.

McDonald’s

Imaginárního kamaráda má také hlavní hrdinka reklamy McDonald’s. Spoiler alert – vydrží jí až do dospělosti.

Již jsi hlasoval(a)!
Autor článku

Píšu stručně a krátce, a to vůbec nejsem z Ostravy.

Soundcloud

Spotify

Přečti si CLICKBAIT v nové židli

Mohlo by se vám líbit

Influenceři

Reading Time: 35 min. čtení Přinášíme ultimátní přehled největších “českých” influencerů. Kdo je na prvním místě a kolik sledujících je potřeba na TOP 10? Tady je 30 jmen, která potřebujete znát. Pravidelně aktualizováno (18. 1. 2023)

Sociální sítě

Reading Time: 16 min. čtení V prvním srpnovém týdnu letošního roku se v účtech českých uživatelů Instagramu objevila novinka s názvem Reels. Jde o 15sekundová videa, která je možné doplnit hudbou a sestříhat, a kterými chce Instagram konkurovat populární sociální síti TikTok, jejíž alfou a omegou jsou právě krátká hudební videa.

Sociální sítě

Reading Time: 10 min. čtení Instagram patří s jednou miliardou uživatelů k nejoblíbenějším sociálním sítím na světě. Koho tito uživatelé sledují úplně nejraději?

Marketing

Reading Time: 3 min. čtení Tvořit obsah pro zábavu je ušlechtilé. V životě každého tvůrce ale přijde moment, kdy si řekne, že by na tom, co dělá, mohl i vydělávat.