Zůstaňme ve spojení

Co pro vás můžeme najít?

ClickbaitClickbait

Inspirace

Jak Santa našel lásku v reklamě Norské pošty

Reading Time: 2 min. čtení Tato vánoční reklama z Norska má vše, co má mít: hrají v ní koledy, Santa leze komínem, rozdávají se dárky a nakonec všechno dobře dopadne.

Norská pošta natočila tříminutový spot s názvem Jak Harry potkal Santu, který oslavuje 50leté výročí dekriminalizace homosexuality v Norsku. Využila k tomu vánoční příběh o muži, kterého navštíví Santa a oba se začínají sbližovat. Vždy ale jen jednou za rok – o Vánocích.

Pointa (a také první branding) se objeví po dvou a půl minutách, kdy u dveří zazvoní pošťačka Poste Norge s balíčky. Santa tuto pomoc vítá, protože může konečně strávit celé Vánoce s tím, koho miluje.

Komentáře na sítích a pod nahranými videi se dají rozdělit do tří typů:

  1. Je to krásné, poplakal/a jsem si.
  2. Je to nechutné, Santa určitě není gay.
  3. Pojďme si dělat srandu o komínech, sobech a paní Santové.

A jak se reklama líbí vám? Norům se určitě nedá upřít, že mají koule! (neboli baňky, jak říkáme na Valašsku)

Již jsi hlasoval(a)!
Autor článku

Píšu stručně a krátce, a to vůbec nejsem z Ostravy.

Soundcloud

Spotify

Přečti si CLICKBAIT v nové židli

Mohlo by se vám líbit

Influenceři

Reading Time: 35 min. čtení Přinášíme ultimátní přehled největších “českých” influencerů. Kdo je na prvním místě a kolik sledujících je potřeba na TOP 10? Tady je 30 jmen, která potřebujete znát. Pravidelně aktualizováno (18. 1. 2023)

Sociální sítě

Reading Time: 16 min. čtení V prvním srpnovém týdnu letošního roku se v účtech českých uživatelů Instagramu objevila novinka s názvem Reels. Jde o 15sekundová videa, která je možné doplnit hudbou a sestříhat, a kterými chce Instagram konkurovat populární sociální síti TikTok, jejíž alfou a omegou jsou právě krátká hudební videa.

Sociální sítě

Reading Time: 10 min. čtení Instagram patří s jednou miliardou uživatelů k nejoblíbenějším sociálním sítím na světě. Koho tito uživatelé sledují úplně nejraději?

Marketing

Reading Time: 3 min. čtení Tvořit obsah pro zábavu je ušlechtilé. V životě každého tvůrce ale přijde moment, kdy si řekne, že by na tom, co dělá, mohl i vydělávat.