Zůstaňme ve spojení

Co pro vás můžeme najít?

ClickbaitClickbait

Marketing

Logan Paul a KSI zakopali válečnou sekeru, mají vlastní energetický nápoj

Reading Time: 6 min. čtení Čekali jste trilogii? Bohužel. Youtubeři Logan Paul a KSI se proti sobě v ringu už nepostaví. Místo toho se stali obchodními partnery a vytvořili značku Prime, pod kterou prodávají nový energetický nápoj.

Logan Paul je jedním z největších youtuberů na světě. Ačkoliv na YouTube už vydává jen velmi nepravidelně, jeho videa generují stále více než 15 milionů přehrání měsíčně a v kolonce počtu odběratelů svítí číslo 23,2 milionů.

Srovnatelnou pozici s ním má KSI. Britský youtuber a Paulův rival už tvorbu videí taky pěkně fláká, ani on si ale na počet zhlédnutí nemůže stěžovat. Oba mají nicméně daleko širší záběr překračující svět YouTube.

Logan Paul vs. KSI, epizoda 1.

Vědomi si svého dosahu na sociálních sítích, ale i popularity bojových sportů, se v roce 2018 poprvé rozhodli vzájemnou rivalitu „rozseknout“ v boxerském ringu. Samozřejmě s vidinou štědré odměny. A vyplatilo se. Zápas se odehrál jako amatérský souboj v AO Aréně v Manchesteru a živě byl vysílán kde jinde než na YouTube formou pay-per-view. K promu na galavečer využili kromě vlastních sociálních sítí také úplně nový kanál na YouTube, který za dobu své existence vygeneroval přes 120 milionů zhlédnutí.

Několik čísel k prvnímu souboji:

  • 1,3 milionů pay-per-view nákupů
  • 2,25 milionů sledujících živě (z toho 1,2 milionu nelegálně na Twitch streamech)
  • 21 000 prodaných vstupenek (s výnosem zhruba 3,5 milionu dolarů)

Odveta

Paul a KSI ale nezůstali jen u jednoho ‚fightu‘ a o rok později se sešli v Los Angeles k velkolepé odvetě, tentokrát už klasifikované jako profesionální boxerský zápas. Souboj rezonoval boxerským světem i širokou veřejností a mezi 12 tisíci návštěvníky Staples Center byla i taková jména jako Justin Bieber, Post Malone, Wiz Khalifa, Dan Bilzerian nebo Mike Tyson.

Kvůli obavám z pirátění přenosu tentokrát fight nebyl vysílán na YouTube, ale pouze prostřednictvím vysílacích služeb, jako je například britské Sky Sports, kde bylo uskutečněno více než 1,2 milionu pay-per-view nákupů. Oba zápasy měly úspěch a byly natolik populární, že spustily vlnu influencerských soubojů, která trvá dodnes.

Usmíření

V červenci loňského roku byly prolomeny ledy, když se KSI nečekaně objevil v Paulově podcastu imPaulsive. Se 14 miliony zhlédnutími se pochopitelně jedná o nejsledovanější epizodu.

V prosinci oba prostřednictvím svých sociálních sítí oznámili „Poslední kapitolu“ a fanoušci se začali těšit na třetí, finální fight. Ten měl být podle plakátu oficiálně oznámen 4. ledna v živém vysílání na Instagramu. Stalo se ale něco jiného.

Drink Prime

Místo toho oba influenceři odhalili, že společně vytvořili značku Prime a budou prodávat vlastní energetický nápoj. “Ukončili jsme naši rivalitu a oficiálně se z nás stávají obchodní partneři,“ hlásá popisek živého vysílání na IG. Prodej zahájili o čtyři dny později a zájem byl enormní. Během prvních pár hodin hlásil oficiální web vyprodáno.

Ke spuštění připravil Paul i video na YouTube, kde jsou aktuálně převážně pozitivní reakce, 260 tisíc lajků, 10 tisíc komentářů a více než 2,5 milionů přehrání. Drink má samozřejmě i vlastní profil na Instagramu, kam se přidalo během prvních 24 hodin 450 tisíc sledujících.

Dle slov obou zakladatelů jsou pyšní především na to, jak se jim podařilo vyladit chuť i výživové hodnoty. V Prime je údajně obsaženo 10 % kokosové vody a 825 miligramů elektrolytů. Ať už to znamená cokoli, zní to dobře. A s novým produktem míří vysoko.

Chceme konkurovat těm největším společnostem na světě, včetně Pepsi, Coca-Coly nebo Gatorade.

Logan Paul

Tak držíme palce a nezapomeňte dodržovat pitný režim. Úplně k tomu postačí voda.

Již jsi hlasoval(a)!
Autor článku

Život je lepší s míčem u nohou.

Soundcloud

Spotify

Přečti si CLICKBAIT v nové židli

Mohlo by se vám líbit

Sociální sítě

Reading Time: 10 min. čtení Instagram patří s jednou miliardou uživatelů k nejoblíbenějším sociálním sítím na světě. Koho tito uživatelé sledují úplně nejraději?

Influenceři

Reading Time: 17 min. čtení Kdo je MrBeast a proč rozdává stovky tisíc dolarů náhodným lidem?

Influenceři

Reading Time: 34 min. čtení Přinášíme ultimátní přehled největších “českých” influencerů. Kdo je na prvním místě a kolik sledujících je potřeba na TOP 10? Tady je 30 jmen, která potřebujete znát. Pravidelně aktualizováno.

Sociální sítě

Reading Time: 6 min. čtení Dokážou zkazit den, umí zasáhnout citlivé místo, zranit a rozplakat. V některých případech dokonce naplňují skutkovou podstatu trestného činu. A přitom se jedná o způsob komunikace, na který si mnozí tvůrci na internetu a sociálních sítích už zvykli a berou ho jako nedílnou součást – hejty.