Zůstaňme ve spojení

Co pro vás můžeme najít?

ClickbaitClickbait

Inspirace

5 knih pro sebevzdělávání, které by vás neměly minout

Reading Time: 5 min. čtení Začínáte s marketingem či PR, nebo si prostě jen chcete rozšířit obzory a načerpat trochu inspirace? Máme pro vás tipy na pět knížek, které stojí za pozornost a neměly by chybět ve vaší knihovně.

David Ogilvy: O reklamě

Nikoho asi nepřekvapí, že jako první zmíníme reklamní bibli od marketingového klasika Davida Ogilvyho. Kniha O reklamě se zabývá primárně tím, jak dělat reklamu co nejlépe a nejefektivněji. Všechny teoretické informace doprovází značné množství ukázek (ne)povedených reklamních spotů či kampaní, díky kterým si dokážete představit teoretické informace o něco konkrétněji.

Vysvětlení základních reklamních principů spolu s velkým množstvím příkladů z praxe dělají z knihy dobrý „návod“ pro úplné marketingové začátečníky.

Nakladatelství: Svojtka&Co.

Vhodné pro: marketingové začátečníky

Public relations

Knih, které by se detailněji zabývaly public relations, je jako šafránu. O to cennější je publikace od Denisy Hejlové, která se zaměřuje hlavně na historii, vývoj na českém trhu a relevantní případové studie. Kombinace těchto témat zaručuje snadnou orientaci v knize a snadnější pochopení představovaných principů.

Není to kniha, kterou byste přečetli za jeden večer, jelikož je strukturovaná spíše jako učebnice, ale pokaždé, když se budete chtít dozvědět něco nového o PR, bude tady pro vás.

Nakladatelství: Grada

Vhodné pro: studenty a PR manažery

Jak na sítě?

Povinná četba každého social media managera. Michelle Losekoot a Eliška Vyhnánková napsaly knihu zabývající se online marketingem. To je kvůli rychlému vývoji oboru pořádný oříšek, ale díky svým myšlenkám je tato publikace nadčasová. Učí totiž čtenáře, jak nad prací se sociálními sítěmi přemýšlet a jak vytvářet strategie, které odolají kdejakému náporu.

Jestli chcete lépe rozumět algoritmům, měřením kampaní a vytváření obsahu, je tahle kniha právě pro vás.

Nakladatelství: Jan Melvil publishing

Vhodné pro: začínající social media managery

Atomové návyky

Sice se nejedná o marketingovou knihu, ale rozhodně stojí za pozornost, pokud na sobě chcete začít pracovat a dosáhnout tak svého plného potenciálu. S knihou Atomové návyky od Jamese Cleara se naučíte efektivně budovat dobré návyky a pochopíte, jak se zbavovat těch špatných.

Díky čtyřem zákonům behaviorální změny můžete posunout svůj život a kariéru směrem, kterým jste vždy chtěli. Kniha je navíc napsaná poměrně poutavě, takže se vám bude příjemně číst.

Nakladatelství: Jan Melvil publishing

Vhodné pro: kohokoliv

Jak prodat vycpaného žraloka za 12 milionů dolarů

Chcete pochopit, jak funguje světový trh se současným uměním nebo co má společného s prodejem luxusních módních značek? Zkuste to s knihou Jak prodat vycpaného žraloka za 12 milionů dolarů. Autor Don Thompson v ní zábavnou a čtivou formou vysvětluje, jaké marketingové triky a ekonomické strategie vynesou některé umělce na výsluní, zatímco jiným se sláva obloukem vyhýbá.

Veškeré informace čerpá primárně z vlastních zkušeností a rozhovorů se známými aukcionáři, umělci nebo sběrateli. S touto knihou rozšíříte své obzory o současné umělecké scéně.

Nakladatelství: Kniha Zlín

Vhodné pro: umělecké duše

Již jsi hlasoval(a)!
Avatar photo
Autor článku

Studentka vysoké školy, markeťačka, ale hlavně milovnice kávy a psů.

Soundcloud

Spotify

Přečti si CLICKBAIT v nové židli

Mohlo by se vám líbit

Influenceři

Reading Time: 35 min. čtení Přinášíme ultimátní přehled největších “českých” influencerů. Kdo je na prvním místě a kolik sledujících je potřeba na TOP 10? Tady je 30 jmen, která potřebujete znát. Pravidelně aktualizováno (18. 1. 2023)

Sociální sítě

Reading Time: 16 min. čtení V prvním srpnovém týdnu letošního roku se v účtech českých uživatelů Instagramu objevila novinka s názvem Reels. Jde o 15sekundová videa, která je možné doplnit hudbou a sestříhat, a kterými chce Instagram konkurovat populární sociální síti TikTok, jejíž alfou a omegou jsou právě krátká hudební videa.

Sociální sítě

Reading Time: 10 min. čtení Instagram patří s jednou miliardou uživatelů k nejoblíbenějším sociálním sítím na světě. Koho tito uživatelé sledují úplně nejraději?

Marketing

Reading Time: 3 min. čtení Tvořit obsah pro zábavu je ušlechtilé. V životě každého tvůrce ale přijde moment, kdy si řekne, že by na tom, co dělá, mohl i vydělávat.