Zůstaňme ve spojení

Co pro vás můžeme najít?

ClickbaitClickbait

Inspirace

Dalších 5 knih, se kterými nesáhnete vedle

Reading Time: 6 min. čtení Nedávno jsme vám představili krátký seznam knih, které jsou vhodné jak pro úplné začátečníky, tak pro pokročilé managery a markeťáky. A protože inspirace není nikdy dost, představujeme dalších 5 knih, které si zamilujete po pár stránkách.

Hitmakeři

Přemýšleli jste někdy, proč se některé umělecké počiny stávají virálními, zatímco jiné (a možná i kvalitnější) téměř nikdo nezná? Pak jsou pro vás Hitmakeři od Dereka Thompsona ideální knihou. Dozvíte se více o skrytých hybných silách vycházejících z ekonomie a psychologie, díky kterým se běžné produkty mění na ikonické. Navíc pochopíte, proč neexistuje nic jako „dobrý vkus“ a jaký vztah mají lidé k podvědomým překvapením.

A proč je důležité vědět, co dělá z fenoménu fenomén? No přeci proto, že i ten nejoriginálnější nápad může skončit v koši, pokud se nespojíte s těmi správnými lidmi.

Nakladatelství: Jan Melvil publishing
Vhodné pro: stratégy a idea makery

Digitální minimalismus

Věnovat v digitálním věku 100 % své pozornosti něčemu, co je offline, je čím dál složitější. I přesto jsou mezi námi lidé, kteří si dokážou vychutnat schůzku s přáteli plnými doušky nebo obdivují architekturu bez nutnosti koukat do mobilu.

Díky knize Digitální minimalismus se naučíte zkrotit svůj čas strávený s digitálními technologiemi a pracovat se strachem, že vám něco uteče, když budete chvíli offline. Právě tzv. FOMO trpí populace stále víc a víc. Je načase dostat digitalizaci pod kontrolu a nebýt jejím otrokem. I přesto, že je tato kniha spíše seberozvojová, je rozhodně must-have všech digitálních a social media manažerů.

Nakladatelství: Jan Melvil publishing
Vhodné pro: digitální marketéry

Jak drahé je zdarma? – Dan Ariely

Rozhodně není k zahození podívat se na marketingové triky i z té druhé, spotřebitelské, stránky. O tom, jak už nikdy nenaletět na marketingové triky a jakým způsobem přemýšlet nad magickou formulkou „zdarma“, se dočtete v knize Jak drahé je zdarma od profesora psychologie a behaviorální ekonomie Dana Arielyho.

Její přečtení by mělo vést k pochopení skrytých faktorů ovlivňujících naše nákupní chování a přemýšlení. Příjemnou změnou je, že většinu principů kniha vysvětluje na konkrétních příkladech, díky čemuž je lépe pochopí i úplný laik.

Nakladatelství: Práh
Vhodné pro: marketéry se zájmem o nákupní chování

Myšlení rychlé a pomalé – Daniel Kahneman

Stejně jako většina z nás, jste asi i vy obětí mentálních chyb, které pramení z různých zkratek naší mysli. Její fungování je ale komplikovaným mechanismem, kterým se téměř celý život zabýval psycholog Daniel Kahneman.

Ta nejdůležitější fakta shrnul ve své knize Myšlení rychlé a pomalé, která by rozhodně neměla chybět v knihovně žádného učitele, marketéra či investora. Díky ní pochopíte, kdy je dobré zpochybnit rozhodnutí Systému I., jak vznikají naše rozhodnutí a proč je pro kritické myšlení důležité pochopit, jak vlastně mysl funguje.

Nakladatelství: Jan Melvil publishing
Vhodné pro: každého, kdo chce do hloubky pochopit myšlenkové pochody

Internetový marketing – Viktor Janouch

Setkáváte se s digitálním marketingem, ale pořád ho tak nějak nechápete? Sáhněte po knize Internetový marketing od Viktora Janoucha, ve které vysvětluje základní pojmy a jejich zjednodušené fungování. Díky knize budete přemýšlet nejen nad metodickými a technickými aspekty propagace na internetu, ale i nad vyhodnocováním kampaní a měřením efektivity.

S každou stránkou si budete stále jistější v kramflecích, takže vás časem výrazy jako SEO nebo Sklik už nebudou překvapovat.

Nakladatelství: Computer Press

Vhodné pro: pro začínající online marketéry

Již jsi hlasoval(a)!
Autor článku

Studentka vysoké školy, markeťačka, ale hlavně milovnice kávy a psů.

Soundcloud

Spotify

Přečti si CLICKBAIT v nové židli

Mohlo by se vám líbit

Influenceři

Reading Time: 17 min. čtení Kdo je MrBeast a proč rozdává stovky tisíc dolarů náhodným lidem?

Sociální sítě

Reading Time: 10 min. čtení Instagram patří s jednou miliardou uživatelů k nejoblíbenějším sociálním sítím na světě. Koho tito uživatelé sledují úplně nejraději?

Influenceři

Reading Time: 34 min. čtení Přinášíme ultimátní přehled největších “českých” influencerů. Kdo je na prvním místě a kolik sledujících je potřeba na TOP 10? Tady je 30 jmen, která potřebujete znát. Pravidelně aktualizováno.

Sociální sítě

Reading Time: 6 min. čtení Dokážou zkazit den, umí zasáhnout citlivé místo, zranit a rozplakat. V některých případech dokonce naplňují skutkovou podstatu trestného činu. A přitom se jedná o způsob komunikace, na který si mnozí tvůrci na internetu a sociálních sítích už zvykli a berou ho jako nedílnou součást – hejty.