Jak to u tiktokových trendů bývá, vše začalo docela nevinně. Společnost Topps, která vyrábí sběratelské kartičky a samolepky, obsadila portugalského kouče do své reklamy na nové samolepkové album.
Mourinho začíná video slovy “I am José Mourinho…”, přitom drží v rukou svou vlastní knihu. Aniž by to kdokoli čekal, úvodní věta z minutového videa se během krátké doby stala virálem a audio aktuálně sbírá na TikToku desetitisíce použití.
K pochopení trendu nemusíte být fotbalový expert, pointa má ale ve fotbale svůj základ. Mourinho je známý svým taktickým přístupem, mnozí ho považují za jednoho z největších fotbalových stratégů a jeho nejslavnější výhry přišly často po velmi promyšlených tazích.
Uživatelé na TikToku teď používají Mourinhovo představení ve svých videích, kterými demonstrují svá “taktická vítězství” z každodenního života.
Ať už se videa týkají jídla, randění, cvičení nebo jen běžných situací ze života, každý si v nich najde to své. Studnice nápadů je opravdu nekonečná, podívejte se i na další videa.
Vedle fotbalových trofejí má José Mourinho na kontě i několik úspěšných spoluprací. Šlo například o partnerství se značkami Jaguar, Heineken, Samsung nebo American Express.