Connect with us

Hi, what are you looking for?

ClickbaitClickbait

Influenceři

José Mourinho dobývá TikTok

Reading Time: 3 min. čtení Trenérská ikona, “The Special One”, a nově také hvězda TikToku. José Mourinho po dobytí fotbalové Evropy dokázal ovládnout i oblast, kterou byste u něho nejspíš nečekali.

Jak to u tiktokových trendů bývá, vše začalo docela nevinně. Společnost Topps, která vyrábí sběratelské kartičky a samolepky, obsadila portugalského kouče do své reklamy na nové samolepkové album.

Mourinho začíná video slovy “I am José Mourinho…”, přitom drží v rukou svou vlastní knihu. Aniž by to kdokoli čekal, úvodní věta z minutového videa se během krátké doby stala virálem a audio aktuálně sbírá na TikToku desetitisíce použití.

K pochopení trendu nemusíte být fotbalový expert, pointa má ale ve fotbale svůj základ. Mourinho je známý svým taktickým přístupem, mnozí ho považují za jednoho z největších fotbalových stratégů a jeho nejslavnější výhry přišly často po velmi promyšlených tazích.

Uživatelé na TikToku teď používají Mourinhovo představení ve svých videích, kterými demonstrují svá “taktická vítězství” z každodenního života.

Ať už se videa týkají jídla, randění, cvičení nebo jen běžných situací ze života, každý si v nich najde to své. Studnice nápadů je opravdu nekonečná, podívejte se i na další videa.

Vedle fotbalových trofejí má José Mourinho na kontě i několik úspěšných spoluprací. Šlo například o partnerství se značkami Jaguar, Heineken, Samsung nebo American Express.

Již jsi hlasoval(a)!
Written By

Život je lepší s míčem u nohou.

Soundcloud

Spotify

Přečti si CLICKBAIT v nové židli

Mohlo by se vám líbit

Influenceři

Reading Time: 35 min. čtení Přinášíme ultimátní přehled největších “českých” influencerů. Kdo je na prvním místě a kolik sledujících je potřeba na TOP 10? Tady je 30 jmen, která potřebujete znát. Pravidelně aktualizováno (18. 1. 2023)

Sociální sítě

Reading Time: 16 min. čtení V prvním srpnovém týdnu letošního roku se v účtech českých uživatelů Instagramu objevila novinka s názvem Reels. Jde o 15sekundová videa, která je možné doplnit hudbou a sestříhat, a kterými chce Instagram konkurovat populární sociální síti TikTok, jejíž alfou a omegou jsou právě krátká hudební videa.

Sociální sítě

Reading Time: 10 min. čtení Instagram patří s jednou miliardou uživatelů k nejoblíbenějším sociálním sítím na světě. Koho tito uživatelé sledují úplně nejraději?

Marketing

Reading Time: 3 min. čtení Tvořit obsah pro zábavu je ušlechtilé. V životě každého tvůrce ale přijde moment, kdy si řekne, že by na tom, co dělá, mohl i vydělávat.