Zůstaňme ve spojení

Co pro vás můžeme najít?

ClickbaitClickbait

Sociální sítě

6 tipů pro zajímavější a zábavnější Reels

Reading Time: 4 min. čtení Od svého uvedení na Facebooku a Instagramu mají Reels ambice být zdrojem zábavného a inspirativního obsahu. To si uvědomují i značky, které se pomocí nich snaží vytvářet kreativní obsah a vyprávět příběhy. Tady je 6 tipů, jak tvořit zábavná a funkční Reels přímo od společnosti Meta.

Polovinu času na Facebooku a Instagramu stráví lidé sledováním videí. Už samotná přítomnost vaší značky na Instagramu vám přináší výhodu, protože společně s Facebookem jde o nejoblíbenější platformy pro budování vztahů mezi zákazníky a značkami.

Více než 45 % uživatelů na Instagramu interaguje s Reels alespoň jednou týdně

Meta tvrdí, že vám Reels pomohou díky produktovým tagům dostat zákazníka z první fáze, kdy vás objeví, až k nákupu. 

Tipy na poutavá Reels dle společnosti Meta

1. Přizpůsobte Reels svému cíli: Pokud chcete zvýšit povědomí o značce, ukažte ji v prvních sekundách. Pokud je záměrem konverze, ukažte produkt nebo službu v akci. Buďte struční a využívejte svůj obsah moudře. Krátká videa jsou sice oblíbená, ale pozornost diváků těkavá.

2. Využijte kreativní přechody: Originální střih a zajímavé přechody jsou to, co diváky baví. Zkuste využít všechny kreativní funkce, které Reels nabízí. Zapojte rozšířenou realitu, oblíbené efekty nebo vlastní zvuk.

3. Slaďte rytmus: Více než 80 % Reels si pouští uživatelé se zapnutým zvukem. Nepodceňujte sílu hudby, která dokáže upoutat a udržet pozornost publika. Zkuste zapojit i automatické titulky.

4. Sledujte trendy: Zůstaňte v kontaktu s novinkami a využívejte nejnovější efekty. Zapojte se do témat, která právě hýbou Reels, vyzkoušejte populární výzvy, pokud jsou pro vaši značku relevantní. Inspirujte své publikum, dejte mu důvod, aby remixovalo vaše Reels, zůstaňte s ním v kontaktu v komentářích. Pro lepší dosah můžete využít i relevantní hashtagy.

5. Spolu pracujte: Spolupráce s dalšími tvůrci vám pomohou vyprávět příběh vaší značky novými a neotřelými způsoby. Influenceři vás představí novému publiku. Kampaně se značkovým obsahem zaznamenaly (dle interního průzkumu Facebooku) nárůst povědomí o značce o 123 %, nárůst brand association o 112 % a 67% nárůst brand consideration a motivation.

6. Buďte opravdoví: Vytvářejte Reels, která jsou autentická a odrážejí hodnoty vaší značky.

Zdroj: www.facebook.com/business/news/build-connected-brand-with-reels

Již jsi hlasoval(a)!
Autor článku

Píšu stručně a krátce, a to vůbec nejsem z Ostravy.

Soundcloud

Spotify

Přečti si CLICKBAIT v nové židli

Mohlo by se vám líbit

Influenceři

Reading Time: 34 min. čtení Přinášíme ultimátní přehled největších “českých” influencerů. Kdo je na prvním místě a kolik sledujících je potřeba na TOP 10? Tady je 30 jmen, která potřebujete znát. Pravidelně aktualizováno.

Sociální sítě

Reading Time: 10 min. čtení Instagram patří s jednou miliardou uživatelů k nejoblíbenějším sociálním sítím na světě. Koho tito uživatelé sledují úplně nejraději?

Sociální sítě

Reading Time: 16 min. čtení V prvním srpnovém týdnu letošního roku se v účtech českých uživatelů Instagramu objevila novinka s názvem Reels. Jde o 15sekundová videa, která je možné doplnit hudbou a sestříhat, a kterými chce Instagram konkurovat populární sociální síti TikTok, jejíž alfou a omegou jsou právě krátká hudební videa.

Influenceři

Reading Time: 17 min. čtení Kdo je MrBeast a proč rozdává stovky tisíc dolarů náhodným lidem?