Zůstaňme ve spojení

Co pro vás můžeme najít?

ClickbaitClickbait

Influenceři

Šťavnatý rozhovor s Těhotným kuchařem

Reading Time: 5 min. čtení Během posledního roku zaplavila TikTok videa o vaření doplněná o hlášky z filmů, sarkastické komentáře a vtipné narážky. Stojí za nimi Těhotnej kuchař, který při vstupu na svůj profil varuje, že jeho sledování zmenšuje oblečení. Co chystá pro své sledující, jak s TikTokem vlastně začal a jaká jsou jeho nejoblíbenější jídla, se dozvíte v rozhovoru.

Foto: Tomáš Stacha
Foto: Tomáš Stacha
Před více jak rokem jste začal na TikTok přidávat jednoduché recepty a získal si tak stovky tisíc fanoušků nejen tam, ale i na Instagramu. Jak vás vlastně napadlo začít něco takového dělat?

Jako spoustu jiných lidí v jiných oblastech mě k tomu donutila covidová pandemie. Měl jsem zavřené podniky, ve kterých jsem podnikal. Začínal jsem s nevalným úspěchem na YouTube. Většinu těch videí, asi až na tři, jsem již smazal. Syn mé přítelkyně mi v té době řekl o TikToku. A tam jsem se stylem pokus omyl začal seznamovat, jak ta síť funguje a co lidi baví.

Zkusil jsem desítky videí podle trendů, skeče, scénky a zjišťoval, že tudy cesta nevede. Od chvíle, kdy jsem začal své videorecepty místo hudby doplňovat komentářem, přišel zásadní obrat ve sledovanosti. Ty komentované videorecepty jsem okoukal od Kristýnky Zemánkové.

A proč zrovna jméno Těhotnej kuchař?

Když se podíváte na mé logo, což je kresba jedním tahem z profilu, která vznikla náhodou rukou mé přítelkyně, tak mi z něj to “jméno” mého budoucího účtu na sítích nějak vyplavalo.

Koukala jsem, že ve svých starších videích čepujete pivo U Frigosů, ale z hospodské kuchyně žádné záběry nemáte. Kde jste se teda naučil tak dobře vařit? 

Ve své podstatě svépomocí z internetu a dost jsem toho navařil i ve zmíněné hospodě. Hlavně burgerů a tataráků, těch byly tisíce.

Pamatujete si nějaký zlomový moment, kdy jste si řekl, že to, co děláte, lidi fakt zajímá a že z toho může něco být? Co to bylo? 

Asi od chvíle, kdy jsem dosáhl loni v listopadu 50 tisíc sledujících. Dál to letělo týdně nahoru od 5k do 10k.

Co si myslíte, že vás odlišuje od ostatních foodblogerů? Respektive proč vás lidé tak rádi sledují?

Myslím, že si nějakým zázrakem sednul můj komentář ke krátkým videoreceptům, podle kterých jde uvařit. Nikdo se v dnešní době nechce koukat na video, kde se první dvě minuty za tónů hudby krájí cibule. Tyhle dvě minuty trvá celý můj recept. Čas je čím dál dražší pro všechny.

Vaše videa jsou ikonická vtipným, sarkastickým komentářem. Píšete si dopředu nějaký scénář, nebo to z vás prostě “padá samo”?

Tak 95 % “vypadne” při voiceoveru. Na ty řekněme větší hlášky mám poznámky v mobilu z filmů, seriálů nebo diskuzí a k vhodnému videu je použiji.

Připravujete do budoucna nějaký další zajímavý projekt, o kterém byste nám mohl říct?  

Chystám kuchařku. Bude černobílá, bez fotek, s QR kódy mých videoreceptů. Snad vyjde do Vánoc.

A nakonec by mě zajímalo, co je vaše vůbec nejoblíbenější jídlo?

Burger, guláš, svíčková, kuře na paprice, dršťková, gulášová, plněné papriky a vepřové v mrkvi 🙂

Již jsi hlasoval(a)!
Avatar photo
Autor článku

Studentka vysoké školy, markeťačka, ale hlavně milovnice kávy a psů.

Soundcloud

Spotify

Přečti si CLICKBAIT v nové židli

Mohlo by se vám líbit

Influenceři

Reading Time: 35 min. čtení Přinášíme ultimátní přehled největších “českých” influencerů. Kdo je na prvním místě a kolik sledujících je potřeba na TOP 10? Tady je 30 jmen, která potřebujete znát. Pravidelně aktualizováno (18. 1. 2023)

Sociální sítě

Reading Time: 16 min. čtení V prvním srpnovém týdnu letošního roku se v účtech českých uživatelů Instagramu objevila novinka s názvem Reels. Jde o 15sekundová videa, která je možné doplnit hudbou a sestříhat, a kterými chce Instagram konkurovat populární sociální síti TikTok, jejíž alfou a omegou jsou právě krátká hudební videa.

Sociální sítě

Reading Time: 10 min. čtení Instagram patří s jednou miliardou uživatelů k nejoblíbenějším sociálním sítím na světě. Koho tito uživatelé sledují úplně nejraději?

Marketing

Reading Time: 3 min. čtení Tvořit obsah pro zábavu je ušlechtilé. V životě každého tvůrce ale přijde moment, kdy si řekne, že by na tom, co dělá, mohl i vydělávat.