Ocean Spray® | :60 Power Your Holidays.™
Agentura: Orchard
V Česku nepříliš známá značka potravin Ocean Spray se snaží ve spotu oživit nudné rodinné Díkůvzdání rozpohybovaným brusinkovým želé a taneční hudbou. Tahle nadsázka a s tím spojené neobvyklé pojetí tradičního amerického svátku mě prostě baví.
#Message Privately at London, Piccadilly Square
Agentura: Inhouse
Zaujmout venkovní reklamou procházející publikum, je vždycky oříšek. Najdou se ale místa, která jsou k tomu tak trošku předurčena, třeba jako náměstí Piccadilly v Londýně. Meta se tentokrát předvedla a u této OOH reklamy na WhatsApp se každý rád na chvíli zastaví.
This Is How We Work Now – Director’s Cut | Upwork
Agentura: Alto
Jak to dopadne, když freelance tržiště Upwork svěří svůj spot agentuře Alto? Dokonale. V necelých dvou a půl minutách vás v hudebním čísle bývalý šéf firmy, který vstane ze záhrobí, vtipně přesvědčí, že práce od 9 do 5 v kanceláři už je passé, resp. mrtvá. Tak proč nevymyslet zase něco nového, zábavnějšího?
Heineken | Bar Experience
Agentura: Publicis Italy/Le Pub
Sehnat v dnešní době lidi pro práci za barem je velký problém, protože mladí v tom nevidí žádný přínos pro svoji kariéru. Tahle situace samozřejmě postihla i Heineken, který se s ní dokázal popasovat bravurně. Jak přesvědčit lidi k práci, o kterou nemají vlastně zájem, se dozvíte ve spotu Bar Experience.
Dole – Nutritional Ink
Agentura: St. Luke’s
V tomto případě společnost Dole rozšířila svou oceňovanou kampaň Malnutrition Labels do Velké Británie. V kampani poukazuje na to, že spousta oblíbených jídel má nižší výživové hodnoty než samotné reklamní sdělení. Na vytištění písmem bylo totiž použito ovoce a přírodní ingredience. Snad tahle kampaň zaujme nejen marketingové publikum, ale i svou cílovou skupinu.