Zůstaňme ve spojení

Co pro vás můžeme najít?

ClickbaitClickbait

Marketing

7 neuvěřitelných 3D billboardů, které jsou jak z jiného světa

Reading Time: 5 min. čtení Není plocha jako plocha. Tyhle se nacházejí na nejrušnějších místech planety, takže musí mít něco navíc, aby zaujaly. Povedlo se jim to dokonale – a zářez mají i Češi!

Jaké je pravidlo číslo jedna u reklamních billboardů? Musí zaujmout. A jak řada firem ukazuje, skvělého výsledku se dá docílit, když se použije trojrozměrná technologie, která z obyčejné venkovní reklamy udělá fascinující zážitek pro všechny okolo. Podívejte se na sedm těch nejvíc cool billboardů, které vznikly.

Meta

Meta (dříve Facebook) si v samotném srdci Londýna, na věhlasném náměstí Piccadilly Circus, připravila atraktivní způsob, jak lidi motivovat ke koupi nového headsetu pro virtuální realitu. Pro svůj Quest 2 navrhla 3D reklamu, ve které hry „vychází ven“. Zajímavé je, že se v ní objevuje i původem český hit Beat Saber, který patří k tomu nejlepšímu, co svět VR spatřil.

Nike

Jak si představujete, že vznikají nové variace jedněch z nejslavnějších tenisek planety? Nike to jednoho času ukazovalo přímo v centru japonského Tokia, kde umístilo poutavou 3D reklamu na legendární siluetu Air Max, aby oslavilo její narozeniny. Tenisky z ní doslova vyskakují, mění barvy a prezentují se mimo jiné v „garáži“, kde se o ně návrháři starají.

Balenciaga

Dokko, který se nenechává vyrušit ani hordami lidí procházejících okolo. Stačí, když může mít na sobě ikonickou mikinu značky Balenciaga. Právě tento slavný španělský módní dům se spojil s tvůrci populární střílečky Fortnite a vymysleli kreativní reklamu, na které jedna z oblíbených postav této hry jen tak polehává v obklopení betonové džungle.

Vivo

Fascinující podívanou si pro všechny kolemjdoucí připravil i čínský výrobce elektroniky Vivo, který nechal svou tehdejší novinku, telefon Vivo X80, rotovat uvnitř panoramatického vodopádu. Zařízení natolik vystupovalo ven, že se stačilo jen natáhnout a telefon vzít. Skoro.

Samsung

Ani Samsung ve výčtu nejzajímavějších 3D reklam nemůže chybět. Také technologický obr z Jižní Koreji poutavou technologii vyzkoušel, když propagoval sérii telefonů S22. Do spotu chytře zapracoval „živého“ tygra, který se natáčí na přední kameru a je „připraven bořit pravidla“. A jeho finální řev? Skoro dokonalé. A co to proskočení sklem na konci? Wow.

Coca-Cola

Spokojená rodinka uprostřed jednoho z nejhektičtějších měst během Vánoc? To je reklama z dílen Coca-Coly, které doplňovala newyorský Times Square. První a zároveň největší 3D dynamický billboard na světě byl inspirován 3D designem a prvky smíšené reality. S výškou šesti pater a více než 1 700 nezávislými, počítačově řízenými LED zobrazovacími moduly se zapsala do knih rekordů. A vlastně se není čemu divit.

Square Enix

A propracovaného 3D billboardu se dočkala i slavná herní série Final Fantasy od Square Enix, která své nové rozšíření odprezentovala ve velmi hravém stylu.

Již jsi hlasoval(a)!
Autor článku

Články, které vznikly za podpory redakčního týmu nebo externích spolupracovníků.

Soundcloud

Spotify

Přečti si CLICKBAIT v nové židli

Mohlo by se vám líbit

Influenceři

Reading Time: 35 min. čtení Přinášíme ultimátní přehled největších “českých” influencerů. Kdo je na prvním místě a kolik sledujících je potřeba na TOP 10? Tady je 30 jmen, která potřebujete znát. Pravidelně aktualizováno (18. 1. 2023)

Sociální sítě

Reading Time: 16 min. čtení V prvním srpnovém týdnu letošního roku se v účtech českých uživatelů Instagramu objevila novinka s názvem Reels. Jde o 15sekundová videa, která je možné doplnit hudbou a sestříhat, a kterými chce Instagram konkurovat populární sociální síti TikTok, jejíž alfou a omegou jsou právě krátká hudební videa.

Sociální sítě

Reading Time: 10 min. čtení Instagram patří s jednou miliardou uživatelů k nejoblíbenějším sociálním sítím na světě. Koho tito uživatelé sledují úplně nejraději?

Marketing

Reading Time: 3 min. čtení Tvořit obsah pro zábavu je ušlechtilé. V životě každého tvůrce ale přijde moment, kdy si řekne, že by na tom, co dělá, mohl i vydělávat.