Je to tady znovu! S příchodem Vánoc se do éteru dostává i řada tematických reklamních spotů, které přináší různá poselství. A ne, opravdu se všechny firmy nesnaží vám za každou cenu něco prodat. Podívejte se na reklamy, které nás zaujaly. A nebojte – průběžně je budeme doplňovat.
Penny
Síť supermarketů Penny to letos zahrála na známou a poctivou poučku o tom, že je důležité si pomáhat. O to víc v rodinném kruhu. V nové reklamě ale dává jasně najevo, že to nemá být jen o Vánocích. A ano, spot je to trochu dojemný.
Vodafone
Mobilní operátor Vodafone to před letošními svátky zahrál na vtipnou notu. Do své reklamy obsadil oblíbeného českého herce Martina Hofmanna, který svolává seniory na pořádné představení, protože je „důležité si být na blízku.“
Lidl
Už ani nedoufal, že si ho někdo vezme, nakonec se na něj ale usmálo štěstí. Supermarketový řetězec Lidl v letošním vánočním spotu ukázal, že nikdo si přes svátky nezaslouží být sám. Ani poněkud zvadlý stromeček.
Dedoles
E-shop se zábavnou módou Dedoles má pro všechny před Vánoci jasný vzkaz – nevyprdněte se na dárky! A samozřejmě svou výzvu opepřil chytlavou znělkou a tancujícími křečky v barevných ponožkách.
Billa
Předvánoční shon? Stresující přešlapávání ve frontách u pokladen? Nervy z nakupování dárků? Supermarket Billa to zná, proto v rodinném obětí všechny ve velmi sympaticky provedené reklamě uklidňuje.
Coca-Cola
Když Coca-Cola přijde s vánoční reklamou, dá se čekat, v jakém zpracování se ponese. Letošní rok není výjimkou – ve spotu se nemluví a vesměs hraje jen líbivá melodie. A pak? Pak se všichni sejdou u stolu s lahví tohoto nápoje.
Albert
Řetězec supermarketů Albert to na tyto svátky hraje na notu dobrých skutků, kdy zdůrazňuje, jak důležitá je pomoc potřebným. A nutno podotknout, že v nové reklamě pěkně sněží. Že by předzvěst počasí na Štědrý den?
Komerční banka
Komerční banka svou vánoční reklamu pojala velmi originálně. Rozhodla se totiž oživit vzpomínky Čechů pomocí umělé inteligence. Spot je to sice krátký, ale několik překreslených scén s klidným komentářem v pozadí vykouzlí úsměv na tváři.
T-Mobile
Hlavně klid, prosím. Mobilní operátor T-Mobile letos vsadil na osvědčený recept, jak se s předvánočního shonu nezbláznit. Jednoduše apeluje na to, aby lidé zachovali klid. A nohy v teple? Možná.
Další vánoční reklamy se objevují a objevovat budou. Proto nás sledujte, výběr budeme o ty nejpovedenější pravidelně aktualizovat.