Connect with us

Hi, what are you looking for?

ClickbaitClickbait

Marketing

Bojte se, Wednesday drtí Netflix. Pomohla jí i skvělá outdoorová kampaň

Reading Time: 4 min. čtení Kultovní člen slavné Addamsovy rodiny aktuálně boří Netflix. A streamovací služba velmi originálně pojala marketingovou kampaň.

Zapomeňte na poslední řadu Stranger Things nebo neméně populární Hru na oliheň, Netflix má teď nový hit, který se na nejúspěšnější seriály této streamovací služby velmi rychle dotahuje. A může za to i velmi nápaditá kampaň, která na seriálový hit Wednesday upozorňovala přímo v ulicích amerického New Yorku.

Pokud jste v posledních týdnech nežili mimo Internet a občas se na TikTok nebo Instagram alespoň podívali, pravděpodobně víte, o čem je řeč. Wednesday je nová seriálová série Netflixu, která sleduje osudy Wednesday Addamsové z ikonické Addamsovy rodiny. A svým sarkastickým, temným humorem teď baví celý svět.

Protože Wednesday vychází z hororovějšího světa, rozhodl se Netflix na svůj nový hit pořádně nalákat nejen online, ale také v reálném světě. Do ulic v amerických městech proto rozmístil originální reklamy, které typickým seriálovým slangem vyzývají k akci. Například máte „zahoukat, pokud jste uvnitř mrtvý“, případně si pogratulovat, protože jste „prodali svou duši moderním technologiím“.

Aby toho nebylo, kreativní agentura, kterou Netflix najal, dokonce po ulicích New Yorku nechala pobíhat Věc, tedy inteligentní uříznutou ruku, která Wednesday v seriálu pomáhá a je jejím parťákem. A výrazy všudypřítomných lidí mluví za vše. Ostatně jak moc je normální, aby váš den doplňovala zvrácenost v podobě uříznuté, sešité části ruky?

Nutno říct, že se nejpopulárnější streamovací službě s tímto seriálem daří. Wednesday se totiž po pouhých třech týdnech od premiéry stala druhým nejsledovanějším seriálem v anglickém jazyce – lidé ji sledovali už více než miliardu hodin. Na tento milník dosud dosáhla jen poslední řada Stranger Things, co se seriálů v angličtině týče.

Od té doby se stala kulturním fenoménem, který inspiroval miliardy uživatelů na TikToku, včetně samotné Lady Gaga, která ve čtvrté epizodě Woe What a Night ztvárnila choreografii Jenny Ortegy, jež Wednesday hraje. A například hashtag #wednesdayaddams má na TikToku už přes 20,8 miliardy zobrazení.

Kromě toho se tento potrhlý seriál pro mladé postaral o prudký nárůst počtu streamů poslechu písničky Goo Goo Muck od skupiny The Cramps, která čítá miliony a miliony poslechů na Spotify.

Wednesday zkrátka jede. Možná dobrý tip na vánoční sledování? Případně se inspirujte naším velkým výběrem, který jsme sestavili.

Již jsi hlasoval(a)!
Written By

Články, které vznikly za podpory redakčního týmu nebo externích spolupracovníků.

Soundcloud

Spotify

Přečti si CLICKBAIT v nové židli

Mohlo by se vám líbit

Influenceři

Reading Time: 35 min. čtení Přinášíme ultimátní přehled největších “českých” influencerů. Kdo je na prvním místě a kolik sledujících je potřeba na TOP 10? Tady je 30 jmen, která potřebujete znát. Pravidelně aktualizováno (18. 1. 2023)

Sociální sítě

Reading Time: 16 min. čtení V prvním srpnovém týdnu letošního roku se v účtech českých uživatelů Instagramu objevila novinka s názvem Reels. Jde o 15sekundová videa, která je možné doplnit hudbou a sestříhat, a kterými chce Instagram konkurovat populární sociální síti TikTok, jejíž alfou a omegou jsou právě krátká hudební videa.

Sociální sítě

Reading Time: 10 min. čtení Instagram patří s jednou miliardou uživatelů k nejoblíbenějším sociálním sítím na světě. Koho tito uživatelé sledují úplně nejraději?

Marketing

Reading Time: 3 min. čtení Tvořit obsah pro zábavu je ušlechtilé. V životě každého tvůrce ale přijde moment, kdy si řekne, že by na tom, co dělá, mohl i vydělávat.