Pojďme se podívat, co se letos urodilo v hlavách kreativců a co nás teď měsíc bude oblažovat v televizi a na YouTube.
Albert
A hned na začátek tady máme vítěze soutěže “dostaň logo do každého záběru”. Tleskáme však za vánoční aktivitu, během které se Albert chystá darovat milion porcí jídla.
dm drogerie
Tato reklama nejspíš nevznikala v Česku a ani pro českého zákazníka. Snový kabaret ale baví.
ZOOT
Co si budem povídat. Ten nepřirozeně. Rozkouskovaný. Voiceover je trochu. Otravný. Zamrzlá videa (oživlé fotky?) jsou ale prima efekt. A Nikol to prodá všecko.
Lidl
V Lidlu uvěřili, že jsme se během roku poučili a letošní Vánoce si covidem zkazit nenecháme. Mno…. Doják na tři minuty, k tomu přezpívaný Bob Dylan, leckoho chytne za srdce a přinutí uronit slzu.
Vodafone
Všimli jste si, jak teď v reklamách vypadá “typická česká rodina”? Samoživitelky a samoživitelé, rozvedené páry, manželé s jedním dítětem… Inu, statistiky rozvodů a porodnosti hovoří jasně.
O2
Teď si ukážeme dva přístupy k vánoční reklamě. Ten první je hardsellový, kdy se celá reklama točí výhradně kolem nabídek O2. Duch Vánoc na vás sice nedýchne, ale futuristický styl si s nikým jiným nespletete.
T-Mobile
Magentový operátor šel na Vánoce přes příběh. Ten se povedl, ale na konci by klidně mohlo být logo jakékoliv jiné firmy.
Rohlík
Krásně natočená a líbivá… nuda. Všechno je vysvětleno do posledního vtipu, alespoň ten Barťák je tady naživo a nejen ve voiceoveru jako u Penny. Škoda, že nezůstal i nějaký ten prostor pro fantazii.
A co ostatní?
Pilsner Urquell pouze oprášil spot z minulého roku, Kofola to zkouší s Kofoměkkouši, Kaufland má Jardu Jágra, Sportisimo zatím ne.