Světoznámá módní značka se rozhodla nadělit si ke svým 50. narozeninám novou identitu. Vedle loga promuje hashtag #BeYourOwnBoss a celkově se snaží brand omladit.
Vzhledem k tomu, jaká čísla jsou schopné v highend fashion generovat jiné, daleko menší značky, které se soustředí právě na mladší generaci, je to promyšlený krok. Jestli se jim omlazení podaří, brzy zjistíme, ale minimálně výběrem tváří do kampaně to vyhráli už teď.
Sázka na hvězdy (nejen) sociálních sítí
Vedle zmíněné TikTok Superstar Khabyho Lame se v reklamě pro kolekci jaro/léto 2022 objeví také nejsledovanější žena na Instagramu Kendall Jenner, modelka Hailey Bieber, rapper Future, boxer Anthony Joshua, jihokorejský herec Lee Min-ho, Australan Chris Hemsworth nebo modelka Joan Smalls.
Značka tím chytře zvyšuje své dosahy, protože pro každou z osobností je účast v kampani velmi prestižní a rádi se tím na svých sociálních sítích pochlubí.
Khaby Lame se díky této kampani dostává do první ligy influencerů a řekněme si upřímně, že naprosto zaslouženě. Vždyť TikTok během posledních dvou let prakticky ovládl.
Tohle můžeme hvězdám s mezinárodním dosahem závidět. Nemusí si vlastní obsah míchat s reklamou, ale stačí, že mají tak velkou pozornost, kterou pak někdo chytře využije.
I když jde o vůbec první “social first kampaň”, objeví se vizuály také v outdooru v celkem 35 městech po celém světě.