Polovinu času na Facebooku a Instagramu stráví lidé sledováním videí. Už samotná přítomnost vaší značky na Instagramu vám přináší výhodu, protože společně s Facebookem jde o nejoblíbenější platformy pro budování vztahů mezi zákazníky a značkami.
Meta tvrdí, že vám Reels pomohou díky produktovým tagům dostat zákazníka z první fáze, kdy vás objeví, až k nákupu.
Tipy na poutavá Reels dle společnosti Meta
1. Přizpůsobte Reels svému cíli: Pokud chcete zvýšit povědomí o značce, ukažte ji v prvních sekundách. Pokud je záměrem konverze, ukažte produkt nebo službu v akci. Buďte struční a využívejte svůj obsah moudře. Krátká videa jsou sice oblíbená, ale pozornost diváků těkavá.
2. Využijte kreativní přechody: Originální střih a zajímavé přechody jsou to, co diváky baví. Zkuste využít všechny kreativní funkce, které Reels nabízí. Zapojte rozšířenou realitu, oblíbené efekty nebo vlastní zvuk.
3. Slaďte rytmus: Více než 80 % Reels si pouští uživatelé se zapnutým zvukem. Nepodceňujte sílu hudby, která dokáže upoutat a udržet pozornost publika. Zkuste zapojit i automatické titulky.
4. Sledujte trendy: Zůstaňte v kontaktu s novinkami a využívejte nejnovější efekty. Zapojte se do témat, která právě hýbou Reels, vyzkoušejte populární výzvy, pokud jsou pro vaši značku relevantní. Inspirujte své publikum, dejte mu důvod, aby remixovalo vaše Reels, zůstaňte s ním v kontaktu v komentářích. Pro lepší dosah můžete využít i relevantní hashtagy.
5. Spolu pracujte: Spolupráce s dalšími tvůrci vám pomohou vyprávět příběh vaší značky novými a neotřelými způsoby. Influenceři vás představí novému publiku. Kampaně se značkovým obsahem zaznamenaly (dle interního průzkumu Facebooku) nárůst povědomí o značce o 123 %, nárůst brand association o 112 % a 67% nárůst brand consideration a motivation.
6. Buďte opravdoví: Vytvářejte Reels, která jsou autentická a odrážejí hodnoty vaší značky.
Zdroj: www.facebook.com/business/news/build-connected-brand-with-reels