Když proti sobě máte klauna a obří zlaté oblouky, tak se ta guerilla dělá tak trochu sama. Pořád ale potřebujete nápad a odvahu dělat věci jinak. Mrkněte na pár kampaní Burger Kingu, které využívají moment překvapení, netradiční zapojení zákazníků i rozšířenou realitu.
Pro Whopper to vezměte přes mekáč
V první kampani The Whopper Detour navede obsluha McDonald’s bloudící zákazníky rovnou k Burger Kingu:
Spal reklamu, vyzvedni si burger
Zapálit (virtuálně) billboard konkurenci? Možná trochu násilné, ale také lahodné, je za to totiž Whopper zdarma. Kampaň Burn that Ad odkazovala mj. na to, že hovězí pro Burger King se griluje na opravdovém ohni:
La case de papej
V další kampani se Burger King spojil s Netflixem a využil popularitu seriálu Money Heist. Whopper jste si tentokrát museli ukrást přes LCD reklamy vybavené technologií NFC:
Infuencer marketing je drahý. Akorát, že vůbec
Možná si ještě pamatujete, když se v roce 2019 začali ozývat influenceři, že jim oficiální účet Burger Kingu lajkuje tweety staré několik let:
Pointa byla překvapující pro všechny: