Jaké je pravidlo číslo jedna u reklamních billboardů? Musí zaujmout. A jak řada firem ukazuje, skvělého výsledku se dá docílit, když se použije trojrozměrná technologie, která z obyčejné venkovní reklamy udělá fascinující zážitek pro všechny okolo. Podívejte se na sedm těch nejvíc cool billboardů, které vznikly.
Meta
Meta (dříve Facebook) si v samotném srdci Londýna, na věhlasném náměstí Piccadilly Circus, připravila atraktivní způsob, jak lidi motivovat ke koupi nového headsetu pro virtuální realitu. Pro svůj Quest 2 navrhla 3D reklamu, ve které hry „vychází ven“. Zajímavé je, že se v ní objevuje i původem český hit Beat Saber, který patří k tomu nejlepšímu, co svět VR spatřil.
Nike
Jak si představujete, že vznikají nové variace jedněch z nejslavnějších tenisek planety? Nike to jednoho času ukazovalo přímo v centru japonského Tokia, kde umístilo poutavou 3D reklamu na legendární siluetu Air Max, aby oslavilo její narozeniny. Tenisky z ní doslova vyskakují, mění barvy a prezentují se mimo jiné v „garáži“, kde se o ně návrháři starají.
Balenciaga
Dokko, který se nenechává vyrušit ani hordami lidí procházejících okolo. Stačí, když může mít na sobě ikonickou mikinu značky Balenciaga. Právě tento slavný španělský módní dům se spojil s tvůrci populární střílečky Fortnite a vymysleli kreativní reklamu, na které jedna z oblíbených postav této hry jen tak polehává v obklopení betonové džungle.
Vivo
Fascinující podívanou si pro všechny kolemjdoucí připravil i čínský výrobce elektroniky Vivo, který nechal svou tehdejší novinku, telefon Vivo X80, rotovat uvnitř panoramatického vodopádu. Zařízení natolik vystupovalo ven, že se stačilo jen natáhnout a telefon vzít. Skoro.
Samsung
Ani Samsung ve výčtu nejzajímavějších 3D reklam nemůže chybět. Také technologický obr z Jižní Koreji poutavou technologii vyzkoušel, když propagoval sérii telefonů S22. Do spotu chytře zapracoval „živého“ tygra, který se natáčí na přední kameru a je „připraven bořit pravidla“. A jeho finální řev? Skoro dokonalé. A co to proskočení sklem na konci? Wow.
Coca-Cola
Spokojená rodinka uprostřed jednoho z nejhektičtějších měst během Vánoc? To je reklama z dílen Coca-Coly, které doplňovala newyorský Times Square. První a zároveň největší 3D dynamický billboard na světě byl inspirován 3D designem a prvky smíšené reality. S výškou šesti pater a více než 1 700 nezávislými, počítačově řízenými LED zobrazovacími moduly se zapsala do knih rekordů. A vlastně se není čemu divit.
Square Enix
A propracovaného 3D billboardu se dočkala i slavná herní série Final Fantasy od Square Enix, která své nové rozšíření odprezentovala ve velmi hravém stylu.