Přestože Kodaň je pro cyklisty nejpřívětivějším městem na světě, obliba a nošení helem od roku 2019 klesá. Pouze 47 % lidí si ji při vyjížďce vezme. Ostatní buď zapomenou, nejsou na ni zvyklí, vadí jim na hlavě nebo si natolik věří, že ji neberou záměrně.
Podle policie je právě absence helmy důvodem, proč bylo od roku 2015 do 2019 v Dánsku 633 cyklistů vážně zraněno nebo přišlo o život následkem zranění hlavy.
Agentura &Co. vytvořila pro Rådet for Sikker Trafik (obdoba českého BESIPu) spot, který se vymyká tradičním kampaním na bezpečnou jízdu. Místo vyvolání strachu a tíživých emocí pracuje s humorem a nadsázkou. Více než 3 miliony zhlédnutí na YouTube naznačují, že to byl dobrý nápad. Zbývá jen doufat, že se to pozitivně projeví i na silnicích.