Heinz – #HeinzHalloween
Určitě to také znáte. Ráno zaspíte, rychle na sebe hodíte bílou košili, běžíte do práce, nic nestíháte, k obědu si dáváte burger a hranolky s kečupem. V tom vám ale na bílou košili sklouzne kečup. Sakra! Opravdu den blbec. Až na to, že je 31. října a slaví se Halloween. A ten kečup na košili se vlastně stává vaším kostýmem na večerní party.
Přesně této situace geniálním způsobem využila značka Heinz, která k přicházejícímu svátku vypustila web www.heinzhalloween.com, kde si můžete zakoupit speciálně designovanou láhev kečupu, kostýmy a samozřejmě i roušku.
Celý tento koncept značka komunikuje na Youtube, Instagramu, Facebooku i Twitteru.
Burger King – #ScaryClownNight
Není žádnou novinkou, že fastfoody Burger King a Mcdonald’s se neustále vzájemně prankují nejen skrze sociální sítě, ale i celou marketingovou komunikaci. Právě v roce 2018 v období Halloweenu vydal Burger King kampaň pod názvem Scary Clown Night. Všichni zákazníci, kteří 31. října přišli do Burger Kingu obléknutí za klauna, dostali zdarma ikonický Whopper. Slogan “Come as a clown, eat like a king.” už jen dokresloval celou kampaň na jedničku s hvězdičkou.
Renault – Easy “zombie” life
Automobilka Renault dlouhodobě pracuje se sloganem “Easy life”. Tuto myšlenku se rozhodli v roce 2017 zakomponovat do krátkého halloweenského videospotu, který promuje to, jak je jednoduché s funkcí EasyPark Assist zaparkovat. Zároveň tak dokazují, že i když váš produkt není na první dobrou strašidelný, tak ho s kreativním nápadem lze využít i v halloweenské kampani.
Fanta
Přeměna klasické plastové láhve v typický halloweenský úsměv dýně. Jednoduché a efektivní!
Fanta: Taking over Halloween
A u Fanty ještě zůstaneme. V roce 2017 tato značka vsadila na oblíbenou aplikaci Snapchat a vytvořila unikátní halloweenský filtr. Tato kampaň se stala jednou z nejúspěšnějších v aplikaci Snapchat a může se pyšnit skvělými výsledky.
Public Health Centre – Scariest Halloween Mask
Kampaň, která se pojí ke stále aktuálnímu covidovému tématu. Vizuály říkají, že ta nejděsivější maska patří těm, kteří ji nenosí vůbec.
Guinness – Full Moon
Značka tmavého piva Guinness je už takovou stálicí, co se halloweenských kampaní týká. Za nás jsme vybrali vizuál, který vyniká svou jednoduchostí, ale zároveň efektivností.
Teď trochu z jiného soudku. Ani firmy vyrábějící kondomy nezůstaly pozadu. Tentokrát jsme se podívali přímo na příspěvky na Instagramu, které jsou zpracovány s kapkou kreativity a velkou dávkou humoru.
ManforceIndia
Durex India
McDonalds
Před dvěma lety na strašidelný svátek vtipně reagoval i indický instagramový profil fast foodu McDonald’s.
GoPro
Říkáte si, jak by mohl oblíbený výrobce sportovních kamer reagovat na Halloween? Koukejte! Za nás vtipně zpracovaný post, který sedí do celé komunikace značky.
M&M’s – FB film
Protože hlavní podstatou Halloweenu, hlavně v Americe, je koledování, připravuje značka čokoládových bonbonů M&M’s každoročně krátké a vtipné video spoty.
Fanta a PS4 – Halloween na roztrhání
Z českých luhů a hájů tady máme aktuální kampaň spojující oblíbené oranžové limonády Fanta s herní konzolí Playstation PS4. Kampaň nese název “Halloween na roztrhání”.
A co letos na sebe, abyste byli IN?
Žádný jiný rok už nebude tak vhodná příležitost jako teď. Myslíme si, že není nikdo na světě, kdo by neslyšel o populárním korejském seriálu “Hra na Oliheň”. Tak šup do teplákovky, nazout klasické bílé Vans slip-ony a můžete vyrazit na party! Tedy jestli je ještě seženete…. Po odvysílání seriálu se totiž zájem o tyto produkty enormně zvedl. Konkrétně se poptávka po klasických bílých botách zvedla o 9900 %.
Nebo zvolíte raději červenou kombinézu s helmou s jedním z geometrických tvarů?