Instagram aktualizuje svoje Insights a to pro nás marketéry a tvůrce znamená nová data, na základě kterých se budeme moci rozhodovat. Díky těmto novým metrikám bychom měli mít lepší přehled o tom, kdo interaguje s naším obsahem – ať už se jedná o fanoušky profilu nebo ne. Mezi nové metriky bude patřit: Počet účtů, které interagují s vaším obsahem; Demografické údaje o zainteresovaném publiku; Demografické údaje o zasaženém publiku.
Mohlo by se vám líbit
Influenceři
Reading Time: 35 min. čtení Přinášíme ultimátní přehled největších “českých” influencerů. Kdo je na prvním místě a kolik sledujících je potřeba na TOP 10? Tady je 30 jmen, která potřebujete znát. Pravidelně aktualizováno (18. 1. 2023)
Sociální sítě
Reading Time: 16 min. čtení V prvním srpnovém týdnu letošního roku se v účtech českých uživatelů Instagramu objevila novinka s názvem Reels. Jde o 15sekundová videa, která je možné doplnit hudbou a sestříhat, a kterými chce Instagram konkurovat populární sociální síti TikTok, jejíž alfou a omegou jsou právě krátká hudební videa.
Sociální sítě
Reading Time: 10 min. čtení Instagram patří s jednou miliardou uživatelů k nejoblíbenějším sociálním sítím na světě. Koho tito uživatelé sledují úplně nejraději?
Marketing
Reading Time: 3 min. čtení Tvořit obsah pro zábavu je ušlechtilé. V životě každého tvůrce ale přijde moment, kdy si řekne, že by na tom, co dělá, mohl i vydělávat.