Zůstaňme ve spojení

Co pro vás můžeme najít?

ClickbaitClickbait

Instagram je stále nr. 1 platforma pro influencer marketing

Dle reportu eMarketer utrácí firmy za spolupráci s influencery nejvíce na Instagramu (2,23 mld. dolarů), druhý je YouTube (948 milionů), třetí TikTok (774 mil.) a čtvrtý Facebook (739 mil.). Prognóza také hovoří o tom, že v roce 2024 přeskočí TikTok i YouTube na druhém místě. Již nyní se mu to povedlo v počtu firem, které danou platformu pro marketing využívají (54 % TT vs. 46 % YT).

Již jsi hlasoval(a)!
Autor článku

Píši, tedy jsem.

Soundcloud

Spotify

Přečti si CLICKBAIT v nové židli

Mohlo by se vám líbit

Influenceři

Reading Time: 35 min. čtení Přinášíme ultimátní přehled největších “českých” influencerů. Kdo je na prvním místě a kolik sledujících je potřeba na TOP 10? Tady je 30 jmen, která potřebujete znát. Pravidelně aktualizováno (18. 1. 2023)

Sociální sítě

Reading Time: 16 min. čtení V prvním srpnovém týdnu letošního roku se v účtech českých uživatelů Instagramu objevila novinka s názvem Reels. Jde o 15sekundová videa, která je možné doplnit hudbou a sestříhat, a kterými chce Instagram konkurovat populární sociální síti TikTok, jejíž alfou a omegou jsou právě krátká hudební videa.

Sociální sítě

Reading Time: 10 min. čtení Instagram patří s jednou miliardou uživatelů k nejoblíbenějším sociálním sítím na světě. Koho tito uživatelé sledují úplně nejraději?

Marketing

Reading Time: 3 min. čtení Tvořit obsah pro zábavu je ušlechtilé. V životě každého tvůrce ale přijde moment, kdy si řekne, že by na tom, co dělá, mohl i vydělávat.