Zůstaňme ve spojení

Co pro vás můžeme najít?

ClickbaitClickbait

Influenceři

TOP 30 největších influencerů na Instagramu v Česku

Reading Time: 35 min. čtení Přinášíme ultimátní přehled největších “českých” influencerů. Kdo je na prvním místě a kolik sledujících je potřeba na TOP 10? Tady je 30 jmen, která potřebujete znát. Pravidelně aktualizováno (18. 1. 2023)

Na “českost” influencerů se díváme především z marketingového pohledu. Do žebříčku se tak mohl dostat člověk, který spolupracuje s českými značkami, narodil se v Česku nebo zde žije a má alespoň část sledujících z ČR. Kdo má tedy na Instagramu nejvíce sledujících? Jdeme se na to podívat!

Zajímají vás příběhy influencerů z Česka a ze světa? Čtěte naši rubriku Influenceři!

1. Petr Čech

Počet sledujících: 2,4 milionu

Kategorie: sport

Dlouhodobé spolupráce: FlashScore, O2 TV, Playstation

Dřívější spolupráce: Volkswagen, Puma, Adidas, Cadbury

Nejsledovanější český influencer je zároveň i náš nejznámější Čech, Petr. Bývalý fotbalový brankář nyní působí ve vedení anglického klubu Chelsea jako výkonný poradce. Na svém profilu sdílí jak sportovní obsah, tak i střípky z osobního života.

Petr má i kanál na YouTube, kde se věnuje zejména další ze svých vášní – hře na bicí. Pro výhradně české firmy nemá spolupráce s Petrem Čechem na IG příliš smysl, protože většina jeho sledujících pochází ze zahraničí.

2. Makhmud Muradov

Počet sledujících: 2 miliony

Kategorie: sport

Dlouhodobé spolupráce: Nutrend, O2TV, Double Red, Tipsport, Mansory, Penny, Don Lemme

Dřívější spolupráce: CannaCare, Extreme Hobby, Ubisoft, Xiaomi, The Brands, ChilliDoctor, Zetem.

Makhmud Muradov, přezdívaný také Mach, je profesionální MMA bojovník uzbeckého původu. Žije střídavě v Česku a Uzbekistánu, kde založil vlastní MMA organizaci. Do povědomí Čechů se dostal i díky tomu, že je životním partnerem Moniky Bagárové, se kterou má dceru.

Na IG píše téměř vždy dvojjazyčně, u spousty příspěvků najdete jazyky rovnou čtyři. Machovou slabou stránkou je (ne)označování reklamy. Má rovněž velký podíl sledujících ze zahraničí, profil mu vyrostl po prvních zápasech v UFC.

3. Leoš Mareš

Počet sledujících: 1,1 milionu

Kategorie: lifestyle, comedy

Dlouhodobé spolupráce: Zalando, Penny, Xiaomi, Čokoládovna Janek, ChilliDoctor

Dřívější spolupráce: Nespresso, Domy Trnová, Tomas Arsov Hair & Beauty, Picasee, White Pearl, Mixit, Škoda, Sherlog, Dimex-Tapety

O Leošově Instagramu můžeme říct, že ho sleduje nejvíce Čechů (a Slováků), jelikož komunikuje výhradně česky, zatímco předchozí dva účty mají mezinárodní publikum. 

Je známý především jako moderátor Ranní show Evropy 2, které je součástí už skoro 25 let. Vidět jste ho mohli vidět také na televizních obrazovkách jako moderátora talentových show nebo nejčerstvěji jako jednoho z porotců Superstar. Nepovažuje se za zpěváka, ale povedlo se mu třikrát vyprodat O2 Arenu. Není klasickým influencerem, ale celebritou v pravém slova smyslu.

Leošův feed sice není sladěný, ale profil si buduje velmi systematicky. Dává prostor také charitě, pokud ho sledujete, určitě znáte Dobroden. To je den (29.1.), kdy jedna koruna za každého Leošova sledujícího na Instagramu putuje na některou z charit.

Rád sdílí i příspěvky svých kamarádů a kolegů, kterým tak přinese také trochu té instagramové pozornosti.

4. Anna Šulcová

Počet sledujících: 963 tisíc

Kategorie: lifestyle, fashion, travel

Dlouhodobé spolupráce: Zalando, Tezenis, MyProtein, Waterdrop, NaniNails, Disney+, Plantur 21

Dřívější spolupráce: Desenio, Foreo, Borotalco, Adidas, Hyundai, Batiste, About You

Anna je youtuberka, která čtyři roky po sobě vyhrála Czech Social Awards (dříve Blogerka roku). Aktivně natáčí od roku 2015, má jeden z největších českých účtů na TikToku, kde okamžitě nabrala velkou bázi sledujících. Zahrála si i v seriálu Gympl s (r)učením omezeným a ve filmu Gump – pes, který naučil lidi žít.

Během kariéry ji potkalo také několik přešlapů. V roce 2019 lidem radila, aby si dali igelitový sáček na hlavu a uchránili tak své oblečení před znečištěním od make-upu, o dva roky později zase vytvářela pro vládu Andreje Babiše kampaň na TikToku. 

5. Jirka Král

Počet sledujících: 922 tisíc

Kategorie: lifestyle, tech, gaming

Dlouhodobé spolupráce: ASUS, Zásilkovna, HBO, BOSCH, Red Bull, Alza

Dřívější spolupráce: BeRider, McDonald’s, OralB, Milka

Jirka je bývalý youtuber, jehož videa především o hraní počítačových her sledovaly miliony lidí. Se svými odběrateli se v roce 2018 rozloučil dokumentem Byl jsem Youtuber.

Své působení rozšířil také do offline světa. Jako jeden z prvních online tvůrců u nás měl svůj vlastní merch, následně vydával i tištěný komiks obsahující příběhy z jeho života. Chvíli na to společně s bratrem otevřeli v OD Kotva kavárnu a herní prostor Zetko. 

Na Instagramu Jirka už není tak aktivní jako dřív, ale pořád se snaží vytvářet především pozitivní obsah a svým sledujícím nabízí vhled od rodinného života.

6. Monika Bagárová

Počet sledujících: 921 tisíc

Kategorie: family, lifestyle

Dlouhodobé spolupráce: Maybelline, Linteo, Sunar, Česká spořitelna, Magnum, Myprotein, Elis Design

Dřívější spolupráce: Natura, Dyson, Venira, Zalando, Havlíkova apotéka, Milka, Svět svítidel, Bloom Hair

Zpěvačka z Brna, která se proslavila díky první česko-slovenské SuperStar v roce 2009, kde skončila pátá. Zúčastnila se také StarDance 2018 a od roku 2020 je porotkyní SuperStar. Momentálně sdílí zejména svůj mateřský život. Má vskutku nadstandardní množství spoluprací.

7. Adam Ondra

Počet sledujících: 895 tisíc

Kategorie: sport

Dlouhodobé spolupráce: Mammut, La Sportiva

Dřívější spolupráce: Sens, SanDisk, Volkswagen, Mazagrande (Tchibo)

Český lezec, olympionik, v současné době považovaný za vůbec nejlepšího lezce na světě, čtyřnásobný světový šampion. Na Instagramu komunikuje jen v angličtině a jeho profil je výhradně o lezení. Výjimku udělal při sdílení příspěvku s pomocí Ukrajině a také, když se ženil.

8. MenT

Počet sledujících: 869 tisíc

Kategorie: gaming, tech

Dlouhodobé spolupráce: Zen, Monster, Playstation, Asus, Disney+, Fanta

Dřívější spolupráce: Nestlé, realme, Old Spice, Philips, Lays, České dráhy, zen.com, Adidas, Benzina, Pokerstars, Chupa Chups

Vlastním jménem Honza Macák natáčí videa už od svých 12 let. Proslavil se na YouTube, začínal na let’s play videích, tvorbu příliš nezměnil a sází na to, co funguje nejvíce. Je jedním z mála českých youtuberů, který překonal hranici 1 milionu odběratelů.

Má rád auta a na svůj pečlivě vystajlovaný Instagram se nechává fotit osobním fotografem. Po nějaké době maže reklamní příspěvky.

9. Ben Cristovao

Počet sledujících: 798 tisíc

Kategorie: lifestyle, music, vegan

Dlouhodobé spolupráce: Red Bull, About You, Puma, Forky’s, Garden Gourmet

Dřívější spolupráce: O2, Onewheel, Komerční banka, GymBeam, Mana, Vodafone

Ben se proslavil v SuperStar 2007, kde skončil sedmý. Od té doby vydal už několik alb, v roce 2020 reprezentoval ČR na Eurovizi jako Benny Cristo a také se mu povedlo vyprodat O2 Arenu. Vedle hudby se aktivně věnuje sportu (je mistrem Evropy v Jiu Jitsu).

Je známý svým veganstvím a vystupuje jako bojovník za práva zvířat. Zahrál si v Ordinaci a výrazně promazal svůj Instagram. Starší fotky než z roku 2017 u něj nenajdete.

10. Karel Kovář

Počet sledujících: 790 tisíc 

Kategorie: lifestyle, fashion

Dlouhodobé spolupráce: Zalando, Adidas, Česká spořitelna, Disney+, IKEA

Dřívější spolupráce: Bageterie Boulevard, Freshlabels, Nespresso, České dráhy, HBO, Pilsner Urquell, La Roche-Posay, GROHE

Kovy. Začínal v roce 2012 pod přezdívkou Gameballcz, kdy natáčel Minecraft let’s playe. Od té doby se ale hodně změnilo a Kovy se teď vedle parodií věnuje především aktuální společenským tématům a politice. Informuje o nich zábavnou formou a sdílí tak závažná témata formou přístupnou i mladšímu publiku.

Je členem Forbes 30 pod 30 z roku 2017, napsal dvě knihy, má podcast s Terezou Salte a tančil ve StarDance. Také patří k těm několika málo českým influencerům, kteří se stali všeobecně známými a populárními osobnostmi.

11. Nikola Čechová

Počet sledujících: 748 tisíc

Kategorie: lifestyle

Dlouhodobé spolupráce: Zalando, Intimissimi, Manufaktura, Snuggs

Dřívější spolupráce: Coca Cola, BeRider, HBO, Dermalogica, Levis, The Vegetarian Butcher

Nikol začala natáčet v první české youtubové vlně, byla známá pro své hauly, protože milovala nakupování. Proto jí dodnes zůstala přezdívka Shopaholic Nicol.

Tvorbě pro YouTube už se nevěnuje, zaměřila se na moderování. Vidět jste ji mohli třeba na Óčku a později ve Snídani s Novou společně s Milanem Peroutkou. Blízká je jí také hudba, vydala dokonce vlastní píseň. V současnosti pečuje o svou udržitelnou módní značku Lacl. Možná byste to do ní neřekli, ale úspěšně soutěžila v nejdrsnější reality show Survivor.

12. Dara Rolins

Počet sledujících: 694 tisíc

Kategorie: music, lifestyle

Dlouhodobé spolupráce: Panasonic, Huawei, L’Oréal Professionnel, Footshop, Intimissimi, ENVY Therapy

Dřívější spolupráce: Avon, Playstation, Max Factor, Stadler, ChilliDoctor, Vital Proteins, Moet, H&M

Dara je slovenská zpěvačka žijící dlouhodobě v Česku. Ve 12 letech nazpívala s Karlem Gottem Zvonky štěstí, což jí přineslo spoustu pozornosti. Fanoušci talentových show ji mohli zahlédnout v SuperStar a Hlas Česko Slovensko. 

Má svou vlastní značku VERMI, pod kterou vytvořila parfém, svíčky, náramky, džíny, ale také velmi úspěšný diář. Na Instagramu jí vyrostla čísla především v období, kdy žila s Rytmusem, aktuálně randí s fotbalistou Pavlem Nedvědem. Na profilu sdílí ráda hlavně své vlastní fotky.

13. Nikol Štíbrová

Počet sledujících: 664 tisíc

Kategorie: family, lifestyle

Dlouhodobé spolupráce: Zoot, Levi’s, Alza, Nespresso, Canon, L’occitane

Dřívější spolupráce: Douglas, NaniNails, Tempus Collection, Electrolux, MAC, Potten & Pannen, Rossmann, Koupelny Syrový, Hipp, Bonami

Nikol je známější pod svým rodným příjmením, to současné je Leitgeb. Je zpěvačka a herečka, zahrála si třeba v seriálu Pojišťovna štěstí nebo Vyprávěj. Spolu s Martinou Pártlovou a Veronikou Arichtevou tvoří komediální trio 3v1. 

Svůj Instagram kromě osobních účelů využívá také k dobročinnosti. Pomáhá sbírat finanční dary pro potřebné, v předvánočním období 2021 se rozhodla, že každou adventní neděli pomůže konkrétním lidem. Už o první neděli se tak povedlo během třinácti hodin vybrat 1,5 milionu korun na bezbariérové bydlení pro malou holčičku.

14. Petra Kvitová

Počet sledujících: 655 tisíc

Kategorie: sport

Dlouhodobé spolupráce: Audi, ALO Diamonds, TAG Heuer, Nike

Dřívější spolupráce: Dyson, Mattoni, L’Oréal Paris, Loccitane, BMW, Livesport

Petra je česká tenistka, která hraje profesionálně od roku 2006. Vyhrála Wimbledon a v roce 2011 byla světovou dvojkou.

Na Instagram sdílí zejména svou sportovní kariéru, ale občas se podělí i o něco z osobního života. Se svými fanoušky z celého světa komunikuje v angličtině, výjimkou jsou příspěvky obsahující spolupráci, které jsou v češtině. 

15. Kazma

Počet sledujících: 646 tisíc

Kategorie: comedy, lifestyle

Dlouhodobé spolupráce: Picasee, Pulze, GoPro, Playstation

Dřívější spolupráce: Pepsi, Bageterie Boulevard, Durex, Mobilfox, HalfPrice, Horsefeathers, Modivo, Datart, Zásilkovna, ChilliDoctor, Onewheel, Tulia Zanzibar resort

Kamil už od začátku svého působení používá přezdívku Kazma. Proslavila ho jeho One Man Show, která existuje už od roku 2008. Původně byla na Streamu a zpovídal v ní známe lidi, nyní v rámci OMS na Seznamu dělá vlastní projekty. Mezi nejznámější patří Prostřeno, 1/10 s Leošem Marešem nebo zakopaný Range Rover. Od doby, co se rozešly jejich cesty s režisérem Markusem Krugem, už Kazma tak aktivní není. 

Kromě vlastního pořadu dříve moderoval Ranní mejdan na Fajn rádiu. V rámci OMS založil nadační fond, jehož smyslem je pomáhat lidem, kteří se ocitli v tíživé životní situaci.

16. Taras Povoroznyk

Počet sledujících: 629 tisíc

Kategorie: sport, family

Dlouhodobé spolupráce: LG, Playmobil, MaxSport nutrition

Dřívější spolupráce: Bambule, ChilliDoctor, Mobilfox, Electro World, Malvík, Jumex, Niceboy, Metropole Zličín, Mastersport, Ladylab, Toboga JUMP!, Základna Restaurace, El Niňo shop, SPAK, DJI, AZFISHING

Taryho proslavila videa o parkouru, hlavně série “Učím youtubery parkour”, ve které se objevily i velmi známé osobnosti internetu.

Má vlastní parkourovou značku oblečení, pořádá parkourové tábory pro děti a o svém životě napsal už dvě knihy. Skvěle rozjetou kariéru začal kazit sám sobě kontroverzními kauzami, např. když na svůj YT kanál umístil video, ve kterém byla zachycena rychlá a nebezpečná jízda v autě, nebo když svému fanouškovi na streamu vysmívavým způsobem řekl “Já nemám drahé oblečení, to ty máš málo peněz”, když se ho malý chlapec ptal na vysokou cenu merche. Kvůli tomuto chování přišel o spoustu spoluprací.  

Na Instagramu sdílí především rodinný život a vlastní projekty, ale nevyhýbá se ani pofiderním soutěžím o drahé dárky.

17. Erik Meldík

Počet sledujících: 619 tisíc

Kategorie: family, comedy

Dlouhodobé spolupráce: výhradně vlastní projekty

Dřívější spolupráce: Actimel, Mana, Big Boy

Erik společně s Čeňkem Stýblem tvořil známe duo ViralBrothers. Od roku 2011 natáčeli videa pro pobavení, na českém internetu se nejvíce šířila série Debilní kecy. Původně vytvářeli obsah v češtině, později už jen v angličtině. Nyní na Instagramu Erik vtipnou formou sdílí svůj rodinný život s další známou influencerkou, Mamou Domishou. 

Umí dobře následovat trendy a těžit z toho. Když byl in Fortnite a přidali support the creator, byl herní streamer, pak začal boom s arašídovými másly, rozjel vlastní byznys s Domishou, teď zase lidem radí s crypto měnami a investicemi. Z kluka, co se převlékal za Spidermana a natáčel v něm vyloženě dětský obsah, ušel dlouhou cestu.

Spolupráce dělá minimálně, propaguje spíš jen vlastní projekty.

18. Barbora Ondráčková

Počet sledujících: 606 tisíc

Kategorie: travel, fashion, lifestyle

Dlouhodobé spolupráce: Aperol, Foreo

Dřívější spolupráce: Harmony, Reserved, Lenor, Mohito, Butlers, Qatar Airways, Campari, David Sport, Kneipp, Slevomat, Astratex

Bára začínala jako bloggerka, byla u zrodu lifestylových blogů. Teď je známá hlavně jako travel a fashion influencerka, který vytváří vyumělkovaný “Pinterest worthy” obsah.

Kvůli neustálému cestování, části života strávené v Německu a komunikaci v  angličtině, by se dala považovat za zahraniční influencerku, ale stále dostává spolupráce i od českých značek, což podle nás nedává moc smysl, když cílí záměrně na globální publikum. Ale přejeme jí to.

19. Gejmr

Počet sledujících: 605 tisíc

Kategorie: gaming

Dlouhodobé spolupráce: Ravensburger, Česká spořitelna

Dřívější spolupráce: HBO, Fanta, About You, FAST

Gejmr je jeden z největších lets play youtuberů u nás. Nasbíral obrovské množství fanoušků napříč platformami a to ani neodhalil svou identitu. I když nikdo neví, jak se jmenuje ani jak vypadá, obsadil ve Forbes 10. místo v žebříčku nejvlivnějších Čechů za rok 2017

Na Instagramu není tak aktivní jako klasičtí influenceři, ale i tak počet jeho sledujících stále roste.

20. Vláďa Kadlec

Počet sledujících: 603 tisíc

Kategorie: comedy, sport

Dlouhodobé spolupráce: GymBeam, Kellys Bikes, The Streets

Dřívější spolupráce: KitKat, Coca-Cola, McDonald’s, Nivea, České dráhy, MyProtein, Trenýrkárna, Playstation, realme, PokerStars, Limited, Philips

Vláďa je youtuber známý z kanálu VladaVideos, kde najdete kromě komedie také reakční videa, ve kterých se nikdy nedrží zpátky.  Vedle natáčení se věnuje také bojovým sportům a v létě 2022 se stal promotérem MMA organizace Gladiator Championship Fighting.

Je majitelem jednoho z největších psích influencerů u nás, jeho zlatý retrívr Vodopád už sice není tolik aktivní, ale sleduje ho 136 tisíc lidí a má i své vlastní spolupráce.

21. FattyPillow

Počet sledujících: 576 tisíc

Kategorie: comedy, tech

Dlouhodobé spolupráce: žádné 

Dřívější spolupráce: CZC, PokerStars

Youtuber vlastním jménem Karel Sivák natáčí od roku 2014 a také streamuje na Twitchi. Má specifické, kontroverzní a vulgární vystupování, které nemusí sednout každému. 

Hlavní část jeho příjmů pochází ze streamování. V minulosti zkoušel vydávat komiks o svém životě Příběhy ze školy. Instagram si založil až poměrně pozdě. Můžete tam nakouknout do jeho osobního života a sledovat jeho hubnoucí cestu, která se odehrává v různých vlnách už poněkolikáté.

22. Patricie Pagáčová

Počet sledujících: 567 tisíc

Kategorie: pets, family, lifestyle

Dlouhodobé spolupráce: Auto z dovozu, Egg, Amazing Places, Cewe, Zoot, Hipp, Rio Mare

Dřívější spolupráce: Maybelline, Fotolab, Nivea, Míša, Dogsie, Calzedonia, Albert, Potten & Pannen

Patricii zná každý, kdo viděl alespoň nějaký díl nekonečného seriálu Ulice, hrála tam totiž celých 14 let. Pokud někoho Ulice minula, mohl Patricii zahlédnout v porotě SuperStar, kde sedí od roku 2020.

Je známá svou láskou ke psům a aktivně pomáhá útulkům. Mezi její zájmy se řadí také jóga, o které měla pořad na Streamu a spolu se švagrovou napsaly knihu Pagáč jóga.

23. Stejk

Počet sledujících: 554 tisíc

Kategorie: comedy

Dlouhodobé spolupráce: žádné

Dřívější spolupráce: realme, Tesla Smart, Royal Jerky, @mojesvycarsko x Interhome, Vinařství Cigánek, Heureka, Albi, HBO, Paramount Network, Radegast

Jakuba Steklého znají fanoušci pod přezdívkou Stejk už od roku 2010. Patří mezi české old school youtubery. Na YouTube začínal challengemi a podobnými zábavnými formáty, v současnosti točí o všem možném, sledující se oblíbili formát TOP 10. 

Na Instagramu můžete nahlédnout do Jakubova soukromého života.

24. Martin Carev

Počet sledujících: 537 tisíc

Kategorie: travel, lifestyle

Dlouhodobé spolupráce: McDonald’s,

Dřívější spolupráce: mallpay, Quicksilver, Samsung, UNYP, Rauch, Pepsi, hp, Mattoni, FAnn parfumerie, Worldee, New Hair, Education First, Schwarzkopf

Martin je youtuber známý z kanálu Jmenuji se Martin, který založil v roce 2014. Natáčel hlavně videa pro pobavení, postupně se přesunul k cestovním vlogům. Cestování je jedním z jeho největších koníčků, proto o něm napsal i knihu, ve které popisuje zážitky z cest.

Věnuje se okrajově modelingu a také zpěvu, dokonce se stal jedním ze soutěžících v oblíbené show Tvoje tvář má známý hlas (2022).

25. Veronika Arichteva

Počet sledujících: 534 tisíc

Kategorie: family, lifestyle

Dlouhodobé spolupráce: Auta Super, Bonami, Disney+, Amazing Places, Rýdl, Samsung

Dřívější spolupráce: Nespresso, Penny, Svojtka, Health Factory, Salvest, Lego, Komerční banka, Dermalogica, Borotalco, iWant, Bepanthen

Veronika je herečka, kterou si televizní diváci pamatují hlavně ze seriálu Ordinace v růžové zahradě. V roce 2018 si zatančila ve StarDance, soutěž ale opustila před branami finále. 

Spolu s Nikol Leitgeb a Martinou Pártlovou tvoří komediální trio 3v1.

Na svém Instagramu se se svými sledujícími dělí hlavně o zážitky z rodinného života, které podává zábavnou formou.

26. Barbora Votíková

Počet sledujících: 523 tisíc

Kategorie: sport, lifestyle

Dlouhodobé spolupráce: Samsung, Adidas, Big Shock, Disney+

Dřívější spolupráce: Microsoft Surface, Sony, Always, Mobilfox, Pepsi, Cerave, Kellys Bikes, Xbox

Bára je profesionální fotbalová brankářka, která v roce 2015 našla zálibu v YouTube. Natáčí hlavně sketche a parodie, ale v současnosti můžete sledovat i její vlogy.

Na jejím IG můžete sledovat jak vývoj její fotbalové kariéry, tak zážitky z osobního života. 

27. Bé Hà Nguyen

Počet sledujících: 506 tisíc

Kategorie: fashion, beauty, lifestyle, travel

Dlouhodobé spolupráce: Zalando, Aktin, Vichy, Nespresso

Dřívější spolupráce: Rimmel, Pandora, Lindex, Česká spořitelna, Avon, HBO, La Roche-Posay, Magnum, invisibobble, Cacharel, Calzedonia

Bé Hà začínala na YouTube v roce 2014 jako Míša na kanále Stylewithme, její obsah se zaměřoval hlavně na fashion a beauty. V posledních letech se ubrala trochu jiným směrem, ale videa na YT stále vychází.

Časopis Forbes ji zařadil v roce 2015, 2016 a 2017 mezi 77 nejvlivnějších lidí na sociálních sítích, ale její působení už překračuje hranice internetu a objevuje se i na titulních stránkách časopisů. Vydala dokonce vlastní knihu, vietnamskou kuchařku s tradičními recepty, protože si sledující oblíbili obsah o jejích asijských kořenech. 

Na Instagramu sdílí především svou zálibu v módě a cestování.

28. Natálie Tolarová

Počet sledujících: 506 tisíc

Kategorie: lifestyle, books

Dlouhodobé spolupráce: Knihy Dobrovský, Nivea

Dřívější spolupráce: Fidorka, Lays, Prima zmrzlina, Mana, Mirinda, Cheetos, Tampax, Purina, Manboxeo, Lego, Česká spořitelna, Cinemacity, Český rozhlas

Natálie je youtuberka známá pod přezdívkou Natyla. Na YT natáčí už od roku 2014, zaměřuje se hlavně na vtipná videa, protože se lidem snaží předávat pozitivní energii. Občas si zahraje i nějakou hru, ale klasický holčičí obsah zde nenajdete.

Na jejím Instagramu najdete všechno možné, pravidelně se tam objevují knihy, jelikož Natáliiným koníčkem je čtení. V její zálibě ji dlouhodobě podporují Knihy Dobrovský.

29. Pedro

Počet sledujících: 504 tisíc

Kategorie: gaming, tech, family

Dlouhodobé spolupráce: Česká spořitelna

Dřívější spolupráce: Mixit, Philips, Mall, Adidas, Tesla Smart, Škoda, McDonald’s, Zippo, Vasky, Lego

Pedro, vlastním jménem Petr Hybš, je let’s play youtuber od roku 2012. Říká se, že právě on je důvodem, proč Jirka Král začal natáčet na YT. 

Jeho YT kanál je hlavně o hraní (Minecraftu), ale na Instagramu, jak sám říká, není hráč her, ale 35letý táta tří dětí, co miluje sport, filmy, hudbu, přírodu, cestování a jídlo.

30. Fallenka

Počet sledujících: 477 tisíc

Kategorie: lifestyle

Dlouhodobé spolupráce: Xbox, Footshop, Converse, Ben & Jerry’s, CCC

Dřívější spolupráce: Coca-Cola, Česká spořitelna, About You, Pringles, KitKat, McDonald’s, Rio Mare, Microsoft Surface

Andrea Havelková ke své přezdívce přišla náhodou, když hrála Minecraft. Na YouTube začala natáčet ve 12 letech a byla jednou z mála holek, která natáčela let’s play videa, ale věnovala se i klasickým holčičím tématům.

V současnosti působí už jen na Instagramu, kde sdílí lifestylový obsah.

Již jsi hlasoval(a)!
Autor článku

Napsala jsem bakalářku o TikToku ✌🏼

Soundcloud

Spotify

Přečti si CLICKBAIT v nové židli

Mohlo by se vám líbit

Sociální sítě

Reading Time: 16 min. čtení V prvním srpnovém týdnu letošního roku se v účtech českých uživatelů Instagramu objevila novinka s názvem Reels. Jde o 15sekundová videa, která je možné doplnit hudbou a sestříhat, a kterými chce Instagram konkurovat populární sociální síti TikTok, jejíž alfou a omegou jsou právě krátká hudební videa.

Sociální sítě

Reading Time: 10 min. čtení Instagram patří s jednou miliardou uživatelů k nejoblíbenějším sociálním sítím na světě. Koho tito uživatelé sledují úplně nejraději?

Marketing

Reading Time: 3 min. čtení Tvořit obsah pro zábavu je ušlechtilé. V životě každého tvůrce ale přijde moment, kdy si řekne, že by na tom, co dělá, mohl i vydělávat. 

Influenceři

Reading Time: 10 min. čtení Vybrali jsme deset sportovních profilů, u kterých se zapotíte, ale zároveň najdete inspirativní obsah třeba z oblasti cestování a zdravého životního stylu.