Na “českost” influencerů se díváme především z marketingového pohledu. Do žebříčku se tak mohl dostat člověk, který spolupracuje s českými značkami, narodil se v Česku nebo zde žije a má alespoň část sledujících z ČR. Kdo má tedy na Instagramu nejvíce sledujících? Jdeme se na to podívat!
Zajímají vás příběhy influencerů z Česka a ze světa? Čtěte naši rubriku Influenceři!
1. Petr Čech
Počet sledujících: 2,4 milionu
Kategorie: sport
Dlouhodobé spolupráce: FlashScore, O2 TV, Playstation
Dřívější spolupráce: Volkswagen, Puma, Adidas, Cadbury
Nejsledovanější český influencer je zároveň i náš nejznámější Čech, Petr. Bývalý fotbalový brankář nyní působí ve vedení anglického klubu Chelsea jako výkonný poradce. Na svém profilu sdílí jak sportovní obsah, tak i střípky z osobního života.
Petr má i kanál na YouTube, kde se věnuje zejména další ze svých vášní – hře na bicí. Pro výhradně české firmy nemá spolupráce s Petrem Čechem na IG příliš smysl, protože většina jeho sledujících pochází ze zahraničí.
2. Makhmud Muradov
Počet sledujících: 2 miliony
Kategorie: sport
Dlouhodobé spolupráce: Nutrend, O2TV, Double Red, Tipsport, Mansory, Penny, Don Lemme
Dřívější spolupráce: CannaCare, Extreme Hobby, Ubisoft, Xiaomi, The Brands, ChilliDoctor, Zetem.
Makhmud Muradov, přezdívaný také Mach, je profesionální MMA bojovník uzbeckého původu. Žije střídavě v Česku a Uzbekistánu, kde založil vlastní MMA organizaci. Do povědomí Čechů se dostal i díky tomu, že je životním partnerem Moniky Bagárové, se kterou má dceru.
Na IG píše téměř vždy dvojjazyčně, u spousty příspěvků najdete jazyky rovnou čtyři. Machovou slabou stránkou je (ne)označování reklamy. Má rovněž velký podíl sledujících ze zahraničí, profil mu vyrostl po prvních zápasech v UFC.
3. Leoš Mareš
Počet sledujících: 1,1 milionu
Kategorie: lifestyle, comedy
Dlouhodobé spolupráce: Zalando, Penny, Xiaomi, Čokoládovna Janek, ChilliDoctor
Dřívější spolupráce: Nespresso, Domy Trnová, Tomas Arsov Hair & Beauty, Picasee, White Pearl, Mixit, Škoda, Sherlog, Dimex-Tapety
O Leošově Instagramu můžeme říct, že ho sleduje nejvíce Čechů (a Slováků), jelikož komunikuje výhradně česky, zatímco předchozí dva účty mají mezinárodní publikum.
Je známý především jako moderátor Ranní show Evropy 2, které je součástí už skoro 25 let. Vidět jste ho mohli vidět také na televizních obrazovkách jako moderátora talentových show nebo nejčerstvěji jako jednoho z porotců Superstar. Nepovažuje se za zpěváka, ale povedlo se mu třikrát vyprodat O2 Arenu. Není klasickým influencerem, ale celebritou v pravém slova smyslu.
Leošův feed sice není sladěný, ale profil si buduje velmi systematicky. Dává prostor také charitě, pokud ho sledujete, určitě znáte Dobroden. To je den (29.1.), kdy jedna koruna za každého Leošova sledujícího na Instagramu putuje na některou z charit.
Rád sdílí i příspěvky svých kamarádů a kolegů, kterým tak přinese také trochu té instagramové pozornosti.
4. Anna Šulcová
Počet sledujících: 963 tisíc
Kategorie: lifestyle, fashion, travel
Dlouhodobé spolupráce: Zalando, Tezenis, MyProtein, Waterdrop, NaniNails, Disney+, Plantur 21
Dřívější spolupráce: Desenio, Foreo, Borotalco, Adidas, Hyundai, Batiste, About You
Anna je youtuberka, která čtyři roky po sobě vyhrála Czech Social Awards (dříve Blogerka roku). Aktivně natáčí od roku 2015, má jeden z největších českých účtů na TikToku, kde okamžitě nabrala velkou bázi sledujících. Zahrála si i v seriálu Gympl s (r)učením omezeným a ve filmu Gump – pes, který naučil lidi žít.
Během kariéry ji potkalo také několik přešlapů. V roce 2019 lidem radila, aby si dali igelitový sáček na hlavu a uchránili tak své oblečení před znečištěním od make-upu, o dva roky později zase vytvářela pro vládu Andreje Babiše kampaň na TikToku.
5. Jirka Král
Počet sledujících: 922 tisíc
Kategorie: lifestyle, tech, gaming
Dlouhodobé spolupráce: ASUS, Zásilkovna, HBO, BOSCH, Red Bull, Alza
Dřívější spolupráce: BeRider, McDonald’s, OralB, Milka
Jirka je bývalý youtuber, jehož videa především o hraní počítačových her sledovaly miliony lidí. Se svými odběrateli se v roce 2018 rozloučil dokumentem Byl jsem Youtuber.
Své působení rozšířil také do offline světa. Jako jeden z prvních online tvůrců u nás měl svůj vlastní merch, následně vydával i tištěný komiks obsahující příběhy z jeho života. Chvíli na to společně s bratrem otevřeli v OD Kotva kavárnu a herní prostor Zetko.
Na Instagramu Jirka už není tak aktivní jako dřív, ale pořád se snaží vytvářet především pozitivní obsah a svým sledujícím nabízí vhled od rodinného života.
6. Monika Bagárová
Počet sledujících: 921 tisíc
Kategorie: family, lifestyle
Dlouhodobé spolupráce: Maybelline, Linteo, Sunar, Česká spořitelna, Magnum, Myprotein, Elis Design
Dřívější spolupráce: Natura, Dyson, Venira, Zalando, Havlíkova apotéka, Milka, Svět svítidel, Bloom Hair
Zpěvačka z Brna, která se proslavila díky první česko-slovenské SuperStar v roce 2009, kde skončila pátá. Zúčastnila se také StarDance 2018 a od roku 2020 je porotkyní SuperStar. Momentálně sdílí zejména svůj mateřský život. Má vskutku nadstandardní množství spoluprací.
7. Adam Ondra
Počet sledujících: 895 tisíc
Kategorie: sport
Dlouhodobé spolupráce: Mammut, La Sportiva
Dřívější spolupráce: Sens, SanDisk, Volkswagen, Mazagrande (Tchibo)
Český lezec, olympionik, v současné době považovaný za vůbec nejlepšího lezce na světě, čtyřnásobný světový šampion. Na Instagramu komunikuje jen v angličtině a jeho profil je výhradně o lezení. Výjimku udělal při sdílení příspěvku s pomocí Ukrajině a také, když se ženil.
8. MenT
Počet sledujících: 869 tisíc
Kategorie: gaming, tech
Dlouhodobé spolupráce: Zen, Monster, Playstation, Asus, Disney+, Fanta
Dřívější spolupráce: Nestlé, realme, Old Spice, Philips, Lays, České dráhy, zen.com, Adidas, Benzina, Pokerstars, Chupa Chups
Vlastním jménem Honza Macák natáčí videa už od svých 12 let. Proslavil se na YouTube, začínal na let’s play videích, tvorbu příliš nezměnil a sází na to, co funguje nejvíce. Je jedním z mála českých youtuberů, který překonal hranici 1 milionu odběratelů.
Má rád auta a na svůj pečlivě vystajlovaný Instagram se nechává fotit osobním fotografem. Po nějaké době maže reklamní příspěvky.
9. Ben Cristovao
Počet sledujících: 798 tisíc
Kategorie: lifestyle, music, vegan
Dlouhodobé spolupráce: Red Bull, About You, Puma, Forky’s, Garden Gourmet
Dřívější spolupráce: O2, Onewheel, Komerční banka, GymBeam, Mana, Vodafone
Ben se proslavil v SuperStar 2007, kde skončil sedmý. Od té doby vydal už několik alb, v roce 2020 reprezentoval ČR na Eurovizi jako Benny Cristo a také se mu povedlo vyprodat O2 Arenu. Vedle hudby se aktivně věnuje sportu (je mistrem Evropy v Jiu Jitsu).
Je známý svým veganstvím a vystupuje jako bojovník za práva zvířat. Zahrál si v Ordinaci a výrazně promazal svůj Instagram. Starší fotky než z roku 2017 u něj nenajdete.
10. Karel Kovář
Počet sledujících: 790 tisíc
Kategorie: lifestyle, fashion
Dlouhodobé spolupráce: Zalando, Adidas, Česká spořitelna, Disney+, IKEA
Dřívější spolupráce: Bageterie Boulevard, Freshlabels, Nespresso, České dráhy, HBO, Pilsner Urquell, La Roche-Posay, GROHE
Kovy. Začínal v roce 2012 pod přezdívkou Gameballcz, kdy natáčel Minecraft let’s playe. Od té doby se ale hodně změnilo a Kovy se teď vedle parodií věnuje především aktuální společenským tématům a politice. Informuje o nich zábavnou formou a sdílí tak závažná témata formou přístupnou i mladšímu publiku.
Je členem Forbes 30 pod 30 z roku 2017, napsal dvě knihy, má podcast s Terezou Salte a tančil ve StarDance. Také patří k těm několika málo českým influencerům, kteří se stali všeobecně známými a populárními osobnostmi.
11. Nikola Čechová
Počet sledujících: 748 tisíc
Kategorie: lifestyle
Dlouhodobé spolupráce: Zalando, Intimissimi, Manufaktura, Snuggs
Dřívější spolupráce: Coca Cola, BeRider, HBO, Dermalogica, Levis, The Vegetarian Butcher
Nikol začala natáčet v první české youtubové vlně, byla známá pro své hauly, protože milovala nakupování. Proto jí dodnes zůstala přezdívka Shopaholic Nicol.
Tvorbě pro YouTube už se nevěnuje, zaměřila se na moderování. Vidět jste ji mohli třeba na Óčku a později ve Snídani s Novou společně s Milanem Peroutkou. Blízká je jí také hudba, vydala dokonce vlastní píseň. V současnosti pečuje o svou udržitelnou módní značku Lacl. Možná byste to do ní neřekli, ale úspěšně soutěžila v nejdrsnější reality show Survivor.
12. Dara Rolins
Počet sledujících: 694 tisíc
Kategorie: music, lifestyle
Dlouhodobé spolupráce: Panasonic, Huawei, L’Oréal Professionnel, Footshop, Intimissimi, ENVY Therapy
Dřívější spolupráce: Avon, Playstation, Max Factor, Stadler, ChilliDoctor, Vital Proteins, Moet, H&M
Dara je slovenská zpěvačka žijící dlouhodobě v Česku. Ve 12 letech nazpívala s Karlem Gottem Zvonky štěstí, což jí přineslo spoustu pozornosti. Fanoušci talentových show ji mohli zahlédnout v SuperStar a Hlas Česko Slovensko.
Má svou vlastní značku VERMI, pod kterou vytvořila parfém, svíčky, náramky, džíny, ale také velmi úspěšný diář. Na Instagramu jí vyrostla čísla především v období, kdy žila s Rytmusem, aktuálně randí s fotbalistou Pavlem Nedvědem. Na profilu sdílí ráda hlavně své vlastní fotky.
13. Nikol Štíbrová
Počet sledujících: 664 tisíc
Kategorie: family, lifestyle
Dlouhodobé spolupráce: Zoot, Levi’s, Alza, Nespresso, Canon, L’occitane
Dřívější spolupráce: Douglas, NaniNails, Tempus Collection, Electrolux, MAC, Potten & Pannen, Rossmann, Koupelny Syrový, Hipp, Bonami
Nikol je známější pod svým rodným příjmením, to současné je Leitgeb. Je zpěvačka a herečka, zahrála si třeba v seriálu Pojišťovna štěstí nebo Vyprávěj. Spolu s Martinou Pártlovou a Veronikou Arichtevou tvoří komediální trio 3v1.
Svůj Instagram kromě osobních účelů využívá také k dobročinnosti. Pomáhá sbírat finanční dary pro potřebné, v předvánočním období 2021 se rozhodla, že každou adventní neděli pomůže konkrétním lidem. Už o první neděli se tak povedlo během třinácti hodin vybrat 1,5 milionu korun na bezbariérové bydlení pro malou holčičku.
14. Petra Kvitová
Počet sledujících: 655 tisíc
Kategorie: sport
Dlouhodobé spolupráce: Audi, ALO Diamonds, TAG Heuer, Nike
Dřívější spolupráce: Dyson, Mattoni, L’Oréal Paris, Loccitane, BMW, Livesport
Petra je česká tenistka, která hraje profesionálně od roku 2006. Vyhrála Wimbledon a v roce 2011 byla světovou dvojkou.
Na Instagram sdílí zejména svou sportovní kariéru, ale občas se podělí i o něco z osobního života. Se svými fanoušky z celého světa komunikuje v angličtině, výjimkou jsou příspěvky obsahující spolupráci, které jsou v češtině.
15. Kazma
Počet sledujících: 646 tisíc
Kategorie: comedy, lifestyle
Dlouhodobé spolupráce: Picasee, Pulze, GoPro, Playstation
Dřívější spolupráce: Pepsi, Bageterie Boulevard, Durex, Mobilfox, HalfPrice, Horsefeathers, Modivo, Datart, Zásilkovna, ChilliDoctor, Onewheel, Tulia Zanzibar resort
Kamil už od začátku svého působení používá přezdívku Kazma. Proslavila ho jeho One Man Show, která existuje už od roku 2008. Původně byla na Streamu a zpovídal v ní známe lidi, nyní v rámci OMS na Seznamu dělá vlastní projekty. Mezi nejznámější patří Prostřeno, 1/10 s Leošem Marešem nebo zakopaný Range Rover. Od doby, co se rozešly jejich cesty s režisérem Markusem Krugem, už Kazma tak aktivní není.
Kromě vlastního pořadu dříve moderoval Ranní mejdan na Fajn rádiu. V rámci OMS založil nadační fond, jehož smyslem je pomáhat lidem, kteří se ocitli v tíživé životní situaci.
16. Taras Povoroznyk
Počet sledujících: 629 tisíc
Kategorie: sport, family
Dlouhodobé spolupráce: LG, Playmobil, MaxSport nutrition
Dřívější spolupráce: Bambule, ChilliDoctor, Mobilfox, Electro World, Malvík, Jumex, Niceboy, Metropole Zličín, Mastersport, Ladylab, Toboga JUMP!, Základna Restaurace, El Niňo shop, SPAK, DJI, AZFISHING
Taryho proslavila videa o parkouru, hlavně série “Učím youtubery parkour”, ve které se objevily i velmi známé osobnosti internetu.
Má vlastní parkourovou značku oblečení, pořádá parkourové tábory pro děti a o svém životě napsal už dvě knihy. Skvěle rozjetou kariéru začal kazit sám sobě kontroverzními kauzami, např. když na svůj YT kanál umístil video, ve kterém byla zachycena rychlá a nebezpečná jízda v autě, nebo když svému fanouškovi na streamu vysmívavým způsobem řekl “Já nemám drahé oblečení, to ty máš málo peněz”, když se ho malý chlapec ptal na vysokou cenu merche. Kvůli tomuto chování přišel o spoustu spoluprací.
Na Instagramu sdílí především rodinný život a vlastní projekty, ale nevyhýbá se ani pofiderním soutěžím o drahé dárky.
17. Erik Meldík
Počet sledujících: 619 tisíc
Kategorie: family, comedy
Dlouhodobé spolupráce: výhradně vlastní projekty
Dřívější spolupráce: Actimel, Mana, Big Boy
Erik společně s Čeňkem Stýblem tvořil známe duo ViralBrothers. Od roku 2011 natáčeli videa pro pobavení, na českém internetu se nejvíce šířila série Debilní kecy. Původně vytvářeli obsah v češtině, později už jen v angličtině. Nyní na Instagramu Erik vtipnou formou sdílí svůj rodinný život s další známou influencerkou, Mamou Domishou.
Umí dobře následovat trendy a těžit z toho. Když byl in Fortnite a přidali support the creator, byl herní streamer, pak začal boom s arašídovými másly, rozjel vlastní byznys s Domishou, teď zase lidem radí s crypto měnami a investicemi. Z kluka, co se převlékal za Spidermana a natáčel v něm vyloženě dětský obsah, ušel dlouhou cestu.
Spolupráce dělá minimálně, propaguje spíš jen vlastní projekty.
18. Barbora Ondráčková
Počet sledujících: 606 tisíc
Kategorie: travel, fashion, lifestyle
Dlouhodobé spolupráce: Aperol, Foreo
Dřívější spolupráce: Harmony, Reserved, Lenor, Mohito, Butlers, Qatar Airways, Campari, David Sport, Kneipp, Slevomat, Astratex
Bára začínala jako bloggerka, byla u zrodu lifestylových blogů. Teď je známá hlavně jako travel a fashion influencerka, který vytváří vyumělkovaný “Pinterest worthy” obsah.
Kvůli neustálému cestování, části života strávené v Německu a komunikaci v angličtině, by se dala považovat za zahraniční influencerku, ale stále dostává spolupráce i od českých značek, což podle nás nedává moc smysl, když cílí záměrně na globální publikum. Ale přejeme jí to.
19. Gejmr
Počet sledujících: 605 tisíc
Kategorie: gaming
Dlouhodobé spolupráce: Ravensburger, Česká spořitelna
Dřívější spolupráce: HBO, Fanta, About You, FAST
Gejmr je jeden z největších lets play youtuberů u nás. Nasbíral obrovské množství fanoušků napříč platformami a to ani neodhalil svou identitu. I když nikdo neví, jak se jmenuje ani jak vypadá, obsadil ve Forbes 10. místo v žebříčku nejvlivnějších Čechů za rok 2017
Na Instagramu není tak aktivní jako klasičtí influenceři, ale i tak počet jeho sledujících stále roste.
20. Vláďa Kadlec
Počet sledujících: 603 tisíc
Kategorie: comedy, sport
Dlouhodobé spolupráce: GymBeam, Kellys Bikes, The Streets
Dřívější spolupráce: KitKat, Coca-Cola, McDonald’s, Nivea, České dráhy, MyProtein, Trenýrkárna, Playstation, realme, PokerStars, Limited, Philips
Vláďa je youtuber známý z kanálu VladaVideos, kde najdete kromě komedie také reakční videa, ve kterých se nikdy nedrží zpátky. Vedle natáčení se věnuje také bojovým sportům a v létě 2022 se stal promotérem MMA organizace Gladiator Championship Fighting.
Je majitelem jednoho z největších psích influencerů u nás, jeho zlatý retrívr Vodopád už sice není tolik aktivní, ale sleduje ho 136 tisíc lidí a má i své vlastní spolupráce.
21. FattyPillow
Počet sledujících: 576 tisíc
Kategorie: comedy, tech
Dlouhodobé spolupráce: žádné
Dřívější spolupráce: CZC, PokerStars
Youtuber vlastním jménem Karel Sivák natáčí od roku 2014 a také streamuje na Twitchi. Má specifické, kontroverzní a vulgární vystupování, které nemusí sednout každému.
Hlavní část jeho příjmů pochází ze streamování. V minulosti zkoušel vydávat komiks o svém životě Příběhy ze školy. Instagram si založil až poměrně pozdě. Můžete tam nakouknout do jeho osobního života a sledovat jeho hubnoucí cestu, která se odehrává v různých vlnách už poněkolikáté.
22. Patricie Pagáčová
Počet sledujících: 567 tisíc
Kategorie: pets, family, lifestyle
Dlouhodobé spolupráce: Auto z dovozu, Egg, Amazing Places, Cewe, Zoot, Hipp, Rio Mare
Dřívější spolupráce: Maybelline, Fotolab, Nivea, Míša, Dogsie, Calzedonia, Albert, Potten & Pannen
Patricii zná každý, kdo viděl alespoň nějaký díl nekonečného seriálu Ulice, hrála tam totiž celých 14 let. Pokud někoho Ulice minula, mohl Patricii zahlédnout v porotě SuperStar, kde sedí od roku 2020.
Je známá svou láskou ke psům a aktivně pomáhá útulkům. Mezi její zájmy se řadí také jóga, o které měla pořad na Streamu a spolu se švagrovou napsaly knihu Pagáč jóga.
23. Stejk
Počet sledujících: 554 tisíc
Kategorie: comedy
Dlouhodobé spolupráce: žádné
Dřívější spolupráce: realme, Tesla Smart, Royal Jerky, @mojesvycarsko x Interhome, Vinařství Cigánek, Heureka, Albi, HBO, Paramount Network, Radegast
Jakuba Steklého znají fanoušci pod přezdívkou Stejk už od roku 2010. Patří mezi české old school youtubery. Na YouTube začínal challengemi a podobnými zábavnými formáty, v současnosti točí o všem možném, sledující se oblíbili formát TOP 10.
Na Instagramu můžete nahlédnout do Jakubova soukromého života.
24. Martin Carev
Počet sledujících: 537 tisíc
Kategorie: travel, lifestyle
Dlouhodobé spolupráce: McDonald’s,
Dřívější spolupráce: mallpay, Quicksilver, Samsung, UNYP, Rauch, Pepsi, hp, Mattoni, FAnn parfumerie, Worldee, New Hair, Education First, Schwarzkopf
Martin je youtuber známý z kanálu Jmenuji se Martin, který založil v roce 2014. Natáčel hlavně videa pro pobavení, postupně se přesunul k cestovním vlogům. Cestování je jedním z jeho největších koníčků, proto o něm napsal i knihu, ve které popisuje zážitky z cest.
Věnuje se okrajově modelingu a také zpěvu, dokonce se stal jedním ze soutěžících v oblíbené show Tvoje tvář má známý hlas (2022).
25. Veronika Arichteva
Počet sledujících: 534 tisíc
Kategorie: family, lifestyle
Dlouhodobé spolupráce: Auta Super, Bonami, Disney+, Amazing Places, Rýdl, Samsung
Dřívější spolupráce: Nespresso, Penny, Svojtka, Health Factory, Salvest, Lego, Komerční banka, Dermalogica, Borotalco, iWant, Bepanthen
Veronika je herečka, kterou si televizní diváci pamatují hlavně ze seriálu Ordinace v růžové zahradě. V roce 2018 si zatančila ve StarDance, soutěž ale opustila před branami finále.
Spolu s Nikol Leitgeb a Martinou Pártlovou tvoří komediální trio 3v1.
Na svém Instagramu se se svými sledujícími dělí hlavně o zážitky z rodinného života, které podává zábavnou formou.
26. Barbora Votíková
Počet sledujících: 523 tisíc
Kategorie: sport, lifestyle
Dlouhodobé spolupráce: Samsung, Adidas, Big Shock, Disney+
Dřívější spolupráce: Microsoft Surface, Sony, Always, Mobilfox, Pepsi, Cerave, Kellys Bikes, Xbox
Bára je profesionální fotbalová brankářka, která v roce 2015 našla zálibu v YouTube. Natáčí hlavně sketche a parodie, ale v současnosti můžete sledovat i její vlogy.
Na jejím IG můžete sledovat jak vývoj její fotbalové kariéry, tak zážitky z osobního života.
27. Bé Hà Nguyen
Počet sledujících: 506 tisíc
Kategorie: fashion, beauty, lifestyle, travel
Dlouhodobé spolupráce: Zalando, Aktin, Vichy, Nespresso
Dřívější spolupráce: Rimmel, Pandora, Lindex, Česká spořitelna, Avon, HBO, La Roche-Posay, Magnum, invisibobble, Cacharel, Calzedonia
Bé Hà začínala na YouTube v roce 2014 jako Míša na kanále Stylewithme, její obsah se zaměřoval hlavně na fashion a beauty. V posledních letech se ubrala trochu jiným směrem, ale videa na YT stále vychází.
Časopis Forbes ji zařadil v roce 2015, 2016 a 2017 mezi 77 nejvlivnějších lidí na sociálních sítích, ale její působení už překračuje hranice internetu a objevuje se i na titulních stránkách časopisů. Vydala dokonce vlastní knihu, vietnamskou kuchařku s tradičními recepty, protože si sledující oblíbili obsah o jejích asijských kořenech.
Na Instagramu sdílí především svou zálibu v módě a cestování.
28. Natálie Tolarová
Počet sledujících: 506 tisíc
Kategorie: lifestyle, books
Dlouhodobé spolupráce: Knihy Dobrovský, Nivea
Dřívější spolupráce: Fidorka, Lays, Prima zmrzlina, Mana, Mirinda, Cheetos, Tampax, Purina, Manboxeo, Lego, Česká spořitelna, Cinemacity, Český rozhlas
Natálie je youtuberka známá pod přezdívkou Natyla. Na YT natáčí už od roku 2014, zaměřuje se hlavně na vtipná videa, protože se lidem snaží předávat pozitivní energii. Občas si zahraje i nějakou hru, ale klasický holčičí obsah zde nenajdete.
Na jejím Instagramu najdete všechno možné, pravidelně se tam objevují knihy, jelikož Natáliiným koníčkem je čtení. V její zálibě ji dlouhodobě podporují Knihy Dobrovský.
29. Pedro
Počet sledujících: 504 tisíc
Kategorie: gaming, tech, family
Dlouhodobé spolupráce: Česká spořitelna
Dřívější spolupráce: Mixit, Philips, Mall, Adidas, Tesla Smart, Škoda, McDonald’s, Zippo, Vasky, Lego
Pedro, vlastním jménem Petr Hybš, je let’s play youtuber od roku 2012. Říká se, že právě on je důvodem, proč Jirka Král začal natáčet na YT.
Jeho YT kanál je hlavně o hraní (Minecraftu), ale na Instagramu, jak sám říká, není hráč her, ale 35letý táta tří dětí, co miluje sport, filmy, hudbu, přírodu, cestování a jídlo.
30. Fallenka
Počet sledujících: 477 tisíc
Kategorie: lifestyle
Dlouhodobé spolupráce: Xbox, Footshop, Converse, Ben & Jerry’s, CCC
Dřívější spolupráce: Coca-Cola, Česká spořitelna, About You, Pringles, KitKat, McDonald’s, Rio Mare, Microsoft Surface
Andrea Havelková ke své přezdívce přišla náhodou, když hrála Minecraft. Na YouTube začala natáčet ve 12 letech a byla jednou z mála holek, která natáčela let’s play videa, ale věnovala se i klasickým holčičím tématům.
V současnosti působí už jen na Instagramu, kde sdílí lifestylový obsah.